Vraag

Verbruiks-en herlaadhistoriek raadplegen in Myproximus web voor Pay&Go

Volgens de site is dit best mogelijk en een ander Pay&Go nummer bevestigt dat.
Voor mijn eigen Pay&Go nummer krijg ik steeds in rode letters te zien "wegens een technisch probleem is deze informatie niet beschikbaar". Het ligt dus niet aan mijn browser, noch aan mijn PC.
Begrijpe wie kan : de technische dienst wil mij niet helpen om dit op te lossen, volgens hen heeft Pay&Go die mogelijkheid niet. Pertinente leugens, maar hier moet ik het mee doen .. onwil of gebrek aan professionele kennis ?

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

beste,

kan je via een privébericht info sturen over het account dat je geschrapt wil ? zo veel mogelijk info ? probleemschetsing ? mail ? enz,

dan vragen we dit nog eens te verifiëren door collega's van de MyProximus dienst !

vriendelijke groeten,

Tina
Volgens andere meldingen in het forum zijn er maanden geleden gelijkaardige problemen door een gebruiker gemeld. Waarom moet dat nu dan zo lang aanslepen eer een oplossing geboden wordt. 3weken al ...
Na meer dan een volle maand is Proximus blijkbaar niet in staat om dit euvel op te lossen. SCHANDE !!! Eerst wil men mij wijsmaken dat dit niet kan, daarna wordt toegegeven dat het vanzelfsprekend wél kan, maar een echte oplossing komt er niet. Ondertussen wel reclame maken voor lucratieve abonnementen, maar hun bestaande klanten verder helpen , daar heeft men geen tijd voor. Dus beste Tina, uw hulp heeft hen maar even wakker geschud, maar tot een oplossing is het alsnog niet gekomen.