Vraag

Verbruiks-en herlaadhistoriek raadplegen in Myproximus web voor Pay&Go


Reputatie 1
Volgens de site is dit best mogelijk en een ander Pay&Go nummer bevestigt dat.
Voor mijn eigen Pay&Go nummer krijg ik steeds in rode letters te zien "wegens een technisch probleem is deze informatie niet beschikbaar". Het ligt dus niet aan mijn browser, noch aan mijn PC.
Begrijpe wie kan : de technische dienst wil mij niet helpen om dit op te lossen, volgens hen heeft Pay&Go die mogelijkheid niet. Pertinente leugens, maar hier moet ik het mee doen .. onwil of gebrek aan professionele kennis ?

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden

beste,

kan je via een privébericht info sturen over het account dat je geschrapt wil ? zo veel mogelijk info ? probleemschetsing ? mail ? enz,

dan vragen we dit nog eens te verifiëren door collega's van de MyProximus dienst !

vriendelijke groeten,

Tina
Reputatie 1
Volgens andere meldingen in het forum zijn er maanden geleden gelijkaardige problemen door een gebruiker gemeld. Waarom moet dat nu dan zo lang aanslepen eer een oplossing geboden wordt. 3weken al ...
Reputatie 1
Na meer dan een volle maand is Proximus blijkbaar niet in staat om dit euvel op te lossen. SCHANDE !!! Eerst wil men mij wijsmaken dat dit niet kan, daarna wordt toegegeven dat het vanzelfsprekend wél kan, maar een echte oplossing komt er niet. Ondertussen wel reclame maken voor lucratieve abonnementen, maar hun bestaande klanten verder helpen , daar heeft men geen tijd voor. Dus beste Tina, uw hulp heeft hen maar even wakker geschud, maar tot een oplossing is het alsnog niet gekomen.
Reputatie 1
Net als het support-team is ook Tina met langdurige vakantie vertrokken denk ik. Zelfs de privacy-link werd geschrapt. Goed bezig Proximus ………..
Reputatie 5
Badge +1
Inderdaad, de privélink die in het bericht van Tina.b ( Proximus ) verwerkt is in de tekst, werkt niet .
Kunnen er geen privé berichten meer gestuurd worden?
privéberichten naar het Proximus "team" zijn afgeschaft, je moet nu op de naam klikken van de persoon van het Proximus team die je vraagt om iets privé op te sturen.
Reputatie 1
Beste Martin bedankt voor je reactie maar als ik dit doe vind ik bij Tina geen zone waar ik mijn gegevens kan melden. Hoe dan ook moet die procedure pas zeer recent gewijzigd zijn. Ik sta dus nog geen poot eerder in een effectieve rechtzetting door het support team
Het is inderdaad recent veranderd.
je moet de melding "stuur bericht" zien staan, ik ben niet zeker maar mss moet je Tina eerst volgen vooraleer je dit kunt.

Edit: bv als ik klik op Prox medewerker WilfriedJ zijn naam, dan zie ik dat daar wel staan !
Dus blijkbaar heeft het niks met volgen te maken.
Reputatie 1
Hoera !!! de Verbruiks-en herlaadhistoriek kan ik na anderhalve maand terug raadplegen in Myproximus web voor Pay&Go.
Na al die welles nietes beweringen van het team is het probleem simpelweg opgelost door de Myproximus account te laten schrappen. De volgende dag heb ik dan een her-registratie uitgevoerd en hocus pocus, 't was opgelost. Met dank aan de medewerker die het account wilde schrappen (klanten kunnen dat niet zelf).
Men zegge het voort !!! zo kunnen vele gefrustreerde klanten vermeden worden. Echte oplossing dus mogelijk in 2dagen, maar men is er toch lekker in geslaagd van dat 6 weken te laten aanslepen.
Dan heb je meer geluk dan ik want het heeft maar enkele weken gewerkt nadat ze dit bij mij ook gedaan hadden.