Vraag

Restwaarde toestel

  • 9 January 2019
  • 4 reacties
  • 719 Bekeken

Ik heb in juni 2017 een abonnement met smartphone aangegaan voor 24 maanden . Mobilus M + 10 euro data .
Plots is er nu in januari meer dan 200 euro restwaarde toestel bijgekomen....in december was dat nog in de 80 euro en nu op vandaag 295 euro??? terwijl de einddatum 16/06/2019 is ....

Gisteren gebeld naar proximus en ze gingen het direct aanpassen : nee dus .
Al gemaild maar nog geen respons ...

Op mijn afschrijvingstabel staat dat er na 19 maanden nog 92 restwaarde is ( verschil meer dan 200 euro dus)

Hopelijk wordt het langs deze weg terug aangepast onder my proximus .

4 reacties

Louter als bijkomende info: Moest het antwoord hier te lang uitblijven dan kun je altijd ook een klacht formulier indienen en dan wordt je na een tijd gecontacteerd (kan ook meer als een week duren hoor vooraleer je iets hoort )
via deze weg
>https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
- ik ken mijn nummer
- ik heb een vraag over mijn factuur
- een klacht indien
- klik daar vanonder rechts op" mail ons"
- daar wordt gevraag op wel mailadres ze mogen reageren en kun in het tekstvak je probleem/vraag uitleggen ...
Is dit ondertussen opgelost?
Ik ben in hetzelfde geval. En hier beweerde de de shopbediende dat de restwaarde juist is en dat ik effectief nog zo veel moest betalen.
Nog altijd niet opgelost. Blijkbaar is dat een systeemfout dat ze niet kunnen rechtzetten. Onbegrijpelijk !
Bij mij staat er op vandaag nog restwaarde toestel : 208 euro , terwijl op mijn papieren nog 61 euro staat !
Bij mij staat er meer dan 400 euro. Dit terwijl het voor mij volgens de papieren nog rond de 40 euro zou zijn.
Het vermindert wel iedere dag. Gelukkig. Maar als het een systeemfout is, vrees ik dat er effectief op het einde het bedrag zal afgetrokken worden. Alles gaat immers automatisch en dan ziet de computer enkel nog een restwaarde.

Reageer