Vraag

MyProximus verwijderen

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 756 Bekeken

Dag iedereen,

Ik had een GSM abonnement bij Proximus. We zijn verhuisd en ik heb nu een pack met vaste lijn-tv- internet MAAR ook met gsm in pack. Ik mocht dan een financiele vermindering krijgen gedurende een paar maanden door dat te doen.

Nu blijkt ik myproximus moet schrappen om een nieuw te maken want ik kan niets meer aanvragen met mijn huidige. (Technische problemen- geen toegang- komt niet in aanmerking- enz) komen er steeds als berichten.

Ik had dus graag mijn huidige geschrapt en met mijn zelfde email een nieuw gecreeerd.

Mijn biz punten overdragen moet ook gebeuren.

Als ik bel, kan niemand me helpen en in de winkel zeggen ze mij van te bellen. Als dit niet in orde komt schrap ik alles gewoon voor onbekwaamheid!

Ze zijn trouwens een installatie komen doen op mijn nieuw adres en sturen facturen op een adres waar ik 5jaar niet meer woon! Hoe kan dit?! Maar de lijn afsluiten kunnen ze wel als je niet betaald!!!

Kan iemand me helpen aub?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Pierredn,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

[color=#0066cc">https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Pierre,

Ik heb een dossier 37764080 overgemaakt aan de bevoegde dienst.

Zij zullen dan ook zelf terug contact met u opnemen nadat ze alles hebben nagekeken.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joël
Reputatie 1
Een Myproximus login kan blijkbaar niet door de gebruiker definitief geschrapt worden, dat kan alleen Proximus zelf doen.
Heb zelf ook problemen na overschakeling van abonn naar Pay&Go : in myproximus web kan ik mijn herlaad-en verbruiksgeschiedenis niet raadplegen, en voor een andere Pay&Go gaat dat wél. Hun website bevestigt dat en desondanks wil de technische dienst beweren dat dit niet kan, en weigert bijgevolg van mij verder te helpen.

Reageer