My proximus

  • 25 July 2018
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Al dagen kan ik me niet aanmelden op my proximus. Streeds krijg ik te zien dat ze onderhoudswerken doen op my proximus ?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Martine, er zijn geen aanmeldingsproblemen gemeld voor My Proximus. Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam doorsturen? Heb je het ook geprobeerd via een ander internetbrowser? Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Ondertussen heb ik alles in orde gekregen. Thx
Reputatie 7
Badge +6
Martine7, misschien nuttig voor andere gebruikers, heb je zelf enige handelingen uitgevoerd, heb je contact gehad met onze helpdesk of is het vanzelf in orde gekomen?

Reageer