Vraag

Link in mail werkt niet

  • 22 March 2019
  • 5 reacties
  • 263 Bekeken

Ik wil van gebruikersnaam wisselen voor MyProximus en volg de beschreven procedure waarbij ik in een mail van Proximus de link "Bevestig uw nieuwe MyProximus-login hier" moet aanklikken.
Probleem is echter dat er niets gebeurt , de link lijkt wel aanklikbaar te zijn doch bij klikken gebeurt er dus niets.
Iemand een suggestie/oplossing?
Dank u wel,

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via Het Proximus team de bestaande login doorsturen?
Dan kijken we dit voor je na.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Reputatie 1
Hey KoenN,

Probleem van niet aanklikbaar zijn is opgelost (ik moet een nieuw tabblad openen in browser) en inmiddels ook mijn nieuwe accountnaam ok.
Maar nu nieuwe problemen:
ik kan niet meer tv-kijken op mijn PC via de webapplicatie (zogezegd niet geabonneerd)
ik kan op dit forum niet meer inloggen via MyProximus (die dus mijn nieuwe accountnaam bevat), ik heb zelfs nu een nieuwe gebruikersnaam voor het forum moeten instellen (The German1 ipv The German) om op het forum te geraken en je het bovenstaande mede te delen.
Kan ik via een PB eens mijn klazntnummer doorgeven zodat deze kan gescand worden op eventuele anomaliën? Dank je wel !
Reputatie 7
Badge +3
Beste The German1

Je klantgegevens heb ik hier via het Forum gevonden. Je probleemmelding werd doorgegeven aan de bevoegde dienst (met verwijzing naar het vorige dossier) om dit te helpen oplossen.

Groeten,

Tina
Reputatie 1
Hey Tina,

Ik zie geen wijziging/oplossing in mijn problemen.
Samengevat:
Geen proximustv.be (webtv): ik krijg een mooi overzichtscherm, rechtsbovenaan verschijnt mijn accountnaam, ik ben ingelogd; als ik dan tracht een programma aan te klikken heb ik enkel de ... (3 puntjes) die oplichten doch dit biedt enkel de mogelijkheid de tekstinhoud van het programma te raadplegen doch nergens enig aanklikbaare link om het programma daadwerkelijk te bekijken.
Geen mogelijkheid cloud te activeren: in "mijn producten" cloud aangeklikt doch er verschijnt dan steevast de boodschap : "Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen"
Ik word er stilaan moedeloos van, ben ex-Telenet waar ik deze problemen niet had.
Miserie is begonnen bij het wijzigen van mijn gebruikersnaam (mailadres).
Wat kan ik doen om dit te laten oplossen of kan ik eventueel zelf actie ondernemen?
Reputatie 7
Badge +3
Dag The German1,

Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier.

Groetjes,

Antonella

Reageer