Vraag

Dringend hulp aub

  • 25 February 2019
  • 2 reacties
  • 248 Bekeken

Badge
Ik krijg onderstaande melding via my proximus
Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus. U kunt dit product nog gewoon blijven gebruiken, maar u kunt de opties hier niet meer zelf aanpassen. Ga naar www.proximus.be om een product te kiezen uit ons nieuw aanbod of bel ons op 0800 22 800. PS Voor uw andere producten verandert er niets!

Ik kan niet van de producten zien, ook het verbruik niet!!!!!!! Dit is al maanden zo! Gebeld naar 0800/22800 en daar ziet men niets verkeerd!!

Ook de app op gsm werkt niet meer
Graag eindelijk eens een oplossing!?

Iemand?

mvg,
Geert B

2 reacties

je vraag (4 dagen geleden) werd ook niet beantwoord zie ik
hier >
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/verouderd-product-46941/index1.html

best ook eens een Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Geert,


Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook misschien de login die je gebruikt voor My Proximus.

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen

Reageer