Beantwoord

Wifi hotspots

  • 13 November 2017
  • 8 reacties
  • 324 Bekeken

Sinds de overstap naar tutimus met mobilus s kan ik geen gebruik meer maken van de wifi hotspots. Als ik mij aanmeld op my proximus, heb een aparte account voor gsm, ga naar mijn producten bij wifi hotspot staat beschikbaar 0 reeds gbruikt 0 resterend 0. Hoe kan ik dan een proximusfon aanmaken. Ben ten einde raad. Heb al x aantal keren gebeld, gemaild, gechat maar er is blijkbaar niemand die dat kan activeren.
icon

Beste antwoord door AkiW 16 November 2017, 18:24

Bekijk origineel

8 reacties

Als je u aanmeld in een apart gsm account gaat dit niet volgens mij, het is alleen je gsm ook in dit tutimus pack zit.
Als je u aanmeldt in je tuttimus account zou dit wel moeten normaal zijn.


Beste klant,

Voor gsm-nummers die in een pack zitten van vaste producten, moet er voor elk gsm-nummer een aparte account aangemaakt worden met elk een eigen login.
Deze mail heb ik gekregen van de mensen van my proximus

Ik zal mij dan inderdaad vergissen en ik dacht dat het alleen voor gsm abonnementen was in een pack, maar nu zie ik hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

dat het ook beschreven staat :

De manier waarop u uw toestel kunt verbinden, hangt af van het feit of uw gsm in een Pack zit.
Als u een aparte factuur ontvangt voor uw gsm, dan zit deze niet in een Pack.
​optie 1: Uw gsm zit in een Pack (of u activeerde de betalende Smart Wi-Fi-optie)
​optie 2 : Uw gsm zit niet in een Pack
Dat ken ik al helemaal van buiten, ik heb trouwens altijd een aparte account gehad ook bij ons gewoon pack met smart 15 en het heeft ook altijd gewerkt, heb account al verwijderd en een nieuwe gemaakt maar ook dat heeft niet geholpen. Als ik mij op de gsm in de app bij smart wifi wil aanmelden dan zegt hij dat mijn gsm niet in een pack zit, nu met de nieuwe app heb je die mogelijk niet meer, staat enkel aangevinkt. Maar als ik wil inloggen op proximus auto fon gaat dat niet daar ik geen @proximusfon heb die ik moet aanmaken in my proximus, waar dat op O blijft staan.
Als ze morgen van het Proximus team uit niet moesten reageren stuur dan hen een privébericht,
sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen (met je vraag / probleem en klantgegevens) in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
NB: je kan er ook een verwijzing in meegeven naar je topic die je hier gestart hebt:
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/wifi-hotspots-41502
oke, bedankt voor de uitleg van het privebericht. Ga dat dan ook zeker doen moest ik morgen van proximus geen respons krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb even nagevraagd bij de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

dossier nr 30746557 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover via email.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Mvg,

Aw

Reageer