Vraag

Verschillende maanden grote problemen met de cloud

  • 13 January 2018
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Vroeger kon ik de cloud zonder problemen herinstalleren na een crash,nu ben ik al verschillende malen
de cloud terug te installeren op mijn pc en laptop, echter zonder resultaat, ik krijg altijd de melding
Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.
Ik heb al contact gehad met de technische dienst, gevraagd in een winkel en op aanraden van de storingsdienst een mailtje met de problemen die ik hierboven beschreef verzonden naar de diensten van de cloud, echter zonder enig resultaat of antwoord. Het is zeker al een half jaar geleden dat ik een mailtje verstuurd had.Mijn vraag is:
Kan iemand mij dringend helpen om dit probleem op te lossen zodat ik de cloud terug kan plaatsen
(ik vermoed dat er nog data in de cloud staat)
Hartelijk dank.

4 reacties

Je kunt in afwachting dat er maandag iemand van de proximus medewerkers hier antwoord, je cloud proberen te bereiken, als het lukt, door te surfen naar :
>
https://www.proximuscloud.be/
Martin,
Dank voor je hulp en raad, ik heb het geprobeerd met de link die jij hier plaatse, helaas, driemaal helaas et is niet gelukt, na het aanmelden kreeg ik in de kader een rode tekst "fout" waarop die melding fout wijst weet ik niet. Ik wik hier ook het betreffende adres meegeven, misschien ben je er iets mee.
https://www.proximuscloud.be/web/app/public/error?errorCode=2055
Hopelijk kan iemand mij een duidelijk antwoord geven hierop, maar vooral hoe ik terug de cloud kan installeren.
ter vermelding op mijn pc staat Windows 10 home
en op mijn laptop staat Windows 10 Proffesional
(beide de recente versies van Windows 10)
Ik kijk uit naar verdere antwoorden.
De Proximus medewerkers zullen maandag, als ze uw topic doornemen, je cloud instellingen kunnen natrekken en aanpassen indien nodig.
Reputatie 7
Badge +4
compostmeester lukt het nog om in te loggen via de applicatie zelf? Kan je me via een privé bericht even je login van je Cloud/MyProximus doorsturen aub? Grtjs, Charlotte

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer