Beantwoord

Verbruik raadplegen

  • 29 December 2017
  • 11 reacties
  • 526 Bekeken

Het is al enkele weken onmogelijk om mijn verbruik te raadplegen op de app van MyProximus. De app werkt maar de pagina van het verbruik wil niet laden. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door jonathandr 29 December 2017, 19:25

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

je kan even proberen om de app te herinstalleren als je dit nog niet hebt gedaan
Heb ik reeds geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Ik kom telkens op dit scherm waar de pagina niet geladen wordt...
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr en het gsm nr doorgeven via deze privé-link ?:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit verder na.

Groeten, Aw
Beste,

Ik heb u zonet mijn gsm nr en klantennummer doorgestuurd via de link.
Alvast bedankt!

Mvg Kurt

sinds 16/4 kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen?  Voordien geen probleem; Is er een technisch probleem ?

Die app is een ramp… al langs verschillende kanalen (Twitter, app zelf (schudden)) geprobeerd oplossing te vinden maar hopeloos.

Werkt niet, geen verbruik zichtbaar, 4g staat op 0,04 voor ganse maand, facturen en producten onzichtbaar… als je cache leeg maakt/wist werkt hij terug 1 of 2x zonder juiste verbruik.

Ongelooflijk… zal naar Telenet moeten gaan zoals kinderen die app werkt feilloos

 

Ze mogen er iets aan doen. 

Reputatie 7
Badge +3

@ringoet71 Naar aanleiding van dossier 45105992 heeft iemand van MyProximus contact met jou opgenomen op 30/04 in da namiddag. Werd het opgelost? Zo niet, laat ons dan gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Probleem is niet opgelost. Verbruik nog steeds niet zichbaar. Enige oplossing wachten op factuur.  Duurt wel al sinds 16 april. 

Reputatie 3
Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem. Duurt ook al een hele tijd. Soms - op minder drukke uren - raak ik wel aan de gegevens...maar meestal niet! Pfffttt!! Heb de app ook eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd...tevergeefs!

Wanneer gaat proximus eens klare taal uitspreken wat er gaande is met die app?

Is dat zo moeilijk je klanten juist info geven?

Reageer