Vraag

UPGRADE abonnement werkt niet via PROXIMUS website

  • 10 December 2018
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Wou een upgrade doen, terwijl ingelogd te zijn als bestaande klant, maar dat werkt niet eens..... er werd zelfs een activatiekost van 59 euro gevraagd.
Kunnen de webmasters dit niet verhelpen ?

2 reacties

Na ingelogd te zijn krijg ik zelfs de mededeling :

Goed nieuws! Proximus zal de opzeg van je internet- en/of TV dienst bij je huidige operator uitvoeren via Easy Switch. *
Ik heb geen internet- en/of TV dienst bij een andere operator.
Nee bedankt. Ik verkies het om zelf mijn opzeg te doen van mijn internet- en/of TV dienst bij mijn huidige operator.
Ok. Ik geef Proximus toestemming om mijn internet- en/of TV dienst bij mijn huidige operator op te zeggen.
We doen de opzeg van je huidige diensten. Meer info via www.proximus.be/easyswitch.
Huidige internet-en/of TV-operator: *
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jean Claude,
Kan je ons via deze link nog even zeggen wat je juist wenste te wijzigen of aan te passen dan kijken we dit voor je na.
Ik stel vast dat er reeds een Internet Start actief staat.
Mvg, Wilfried

Reageer