Vraag

Technisch probleem MyProximus

  • 3 September 2018
  • 1 reactie
  • 208 Bekeken

Wanneer ik mijn favoriete app wil aanpassen via MyProximus, of via de website van Proximus, wordt er me steeds gezegd dat het niet mogelijk is. Hoewel het een “tijdelijk” probleem zou zijn, is het al enkele dagen aan het aanslepen.

Wel moet ik melden dat ik pas van abonnement ben veranderd en niet de beheerder ben op MyProximus. Misschien heeft dat er iets mee te maken.

Meldingen:
“Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.”
(via MyProximus app)

Het spijt ons! Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.”
(via Proximus website)

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

als je mij je gsm nr door kan sturen, via de onderstaande privé link, dan pas ik je favoriete app aan. Naar welke favoriete app moet het aangepast worden?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Akhi

Reageer