Rechtzetting verjaardagsbonus na technisch probleem
Bij mijn premium punten kreeg ik een verjaardagsbonus van 500 punten. In januari werden die er echter terug afgetrokken onder de benaming 'rechtzetting verjaardagsbonus na technisch probleem'.
Welk technisch probleem? Ik krijg er eerst 500 voor mijn verjaardag en dan worden die na een paar maand er weer afgetrokken?
stel eens de vraag aan Eva van Belgacom door Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) | |
Groetjes, Elsa PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier NB: Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser) |
Eva van Belgacom geeft die link wel door hoor, al verschillende keren tegen gekomen dus niet alle operatoren zijn niet op de hoogte ;-) ook voor vele klanten is het blijkbaar niet gemakkelijk om dit op de site van BGC te vinden dus ook niet alle klanten zijn over dezelfde kam te scheren :-)) | |
Groetjes, Elsa |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.