Rechtzetting verjaardagsbonus na technisch probleem

  • 11 March 2013
  • 2 reacties
  • 266 Bekeken


Bij mijn premium punten kreeg ik een verjaardagsbonus van 500 punten. In januari werden die er echter terug afgetrokken onder de benaming 'rechtzetting verjaardagsbonus na technisch probleem'.


Welk technisch probleem? Ik krijg er eerst 500 voor mijn verjaardag en dan worden die na een paar maand er weer afgetrokken?

2 reacties












stel eens de vraag aan Eva van Belgacom door Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)







Groetjes, Elsa


PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier


NB:

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)
















Eva van Belgacom geeft die link wel door hoor, al verschillende keren tegen gekomen


dus niet alle operatoren zijn niet op de hoogte ;-)


ook voor vele klanten is het blijkbaar niet gemakkelijk om dit op de site van BGC te vinden dus ook niet alle klanten zijn over dezelfde kam te scheren :-))






Groetjes, Elsa



Reageer