Vraag

Problemen MyProximus app

  • 5 November 2018
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

Ik kan sinds een paar dagen niet meer mijn verbruik raadplegen via de app. Ik heb verschillende accounts en ook het switchen hiertussen gaat niet. Via de site kan ik het wel nog raadplegen.

Ik krijg een bericht: er zijn problemen met je internetverbinding of onze services. Probeer het later opnieuw.

4 reacties

Dit scherm blijf ik dus maar krijgen. Al 5 dagen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
De bijlage gaat niet open
Kan je ons nog even je klantennummer of login van MyProximus doorgeven via deze link.
Mvg, Wilfried
Zelfde probleem. Al meer dan een week krijg ik de melding dat er problemen zijn met mijn internetverbinding of de service van proximus. Ook via de website kan ik mijn factuur niet raadplegen.... heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds zelfde probleem... zou toch graag mijn factuur op tijd kunnen betalen...
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lynn, kan je ons via een privébericht jouw klantnummer doorgeven? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer