premium punten

  • 12 December 2013
  • 2 reacties
  • 307 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heb op 9/12/2013 4500 premium punten ingeruild voor 15 € payandgo.


Heb deze 15 € laten zetten op gsm nr van echtgenote (proximus payandgo klant sinds jaren)


Tot op heden geen bijkomend belkrediet gemeld of zichtbaar.


De 4500 punten zijn wel al onmiddellijk op 9/12 verminderd.


Hoe kan dit?


Groetjes van ontevreden klant.

2 reacties

Beste,

Kan u mij uw klantgegevens even bezorgen?Aan de hand van deze gegevens kan ik de bestelling voor u nakijken.

Mvg Eva
Beste,

Wanneer u zowel producten bij Belgacom als Proximus actief had en dit op éénzelfde naam, dan werden de Premium/Bizz club punten samen gespaart voor al de actieve producten.
Indien dit het geval is, zal er nu enkel nog punten gespaart worden aan de hand van het  Belgacom factuur (daar de oproepnummers werden toegevoegd in het pack).

Indien de producten op een verschillende naam stond, kan u de punten van het Proximus klantennummer laten overzetten naar Belgacom.
Om dit te kunnen doen, dien ik beide Loyalty id nummers te ontvangen.

Als u mij via een privé bericht uw klantennummer (Belgacom & Proximus) kan bezorgen kan ik dit voor u nakijken.

Mvg Eva

Reageer