premium club
Beste ik heb onlangs de 2 maandelijkse factuur betaalt van internet+ telefoonlijn +belgacomtv , maar ik heb nog steeds geen punten gekrege op de premium club. Zijn er hier bepaalde redenen voor?of duurt het langer dan 1 maand om de punten te laten toewijzen?
ik heb vandaag een mailtje ontvangen met vermelding van m'n premiumpunten per 12/11/2012.
ik heb dat mailtje ook gehad, de actuele puntenstand kan je zien in uw e-services, bij komt dat alvast niet overeen met de puntenstand op 12/11
mvg
geplaatst gisteren door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" jquery1354188124858="44
Hallo allemaal,
Hiervoor kunnen jullie terecht bij onze klantendienst op het gratis nr. 1910 (vanaf uw gsm).
Beste Eva,
het opgegeven gsm nr. 1910 is buiten dienst. 'Beste klant, deze dienst wordt niet langer telefonisch aangeboden'.
Daarbij, het blijkt te gaan over een tariefplan en niet over de premium club.
Mvg
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.