Beantwoord

Nieuw gsm nummer koppelen aan MyProximus


Hi, ik kocht net een nieuw abonnement met nieuw toestel en nieuw nummer.
Ik wil dit nummer beheren via mijn bestaand my proximus account maar zie enkel een oud nummer staan en begrijp niet hoe ik het nieuw nummer er aan kan koppelen. Bij aankoop kreeg ik een mail met een link om een nieuwe account aan te maken, maar ik wil natuurlijk het bestaande, met mijn enige actieve email adres behouden. ?
icon

Beste antwoord door AntonellaD 14 februari 2019, 09:27

Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html
Reputatie 6
Badge +3
Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella