Beantwoord

Nagaan of mijn facturen betaald zijn via My Proximus: enkel vaste lijn is raadpleegbaar ?

  • 19 February 2017
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Geachte,

Via MyProximus kan ik enkel de facturen van mijn vaste lijn en internetabonnement raadplegen (vroegere Belgacom facturen). De facturen van mijn GSM (vroegere proximusfacturen) kan ik niet raadplegen. Ik kan ook geen GSM toevoegen aan mijn MyProximus account. Vind dit knap vervelend dat niet alles samenzit. Kan iemand mij verderhelen ?

Taks
icon

Beste antwoord door AntonellaD 20 February 2017, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Isabelle47,

Je gsm nummer staat op naam van je werkgever.

Je vaste lijn en internet staan op je eigen naam.

Het klopt in dit geval dat je gsm abonnement niet toegevoegd kan worden aan je MyProximus account.

Groetjes,

Antonella

Reageer