Beantwoord

MyProximus toont niet al mijn producten

  • 7 June 2018
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Hallo,

na een process van weken is Proximus er eindelijk in geslaagd om mijn joint offer af te ronden. Ik heb ingetekend op Tuttimus, waarbij de GSM van Mobile Vikings en al de rest van Telenet overgenomen werd. Het GSM gedeelte was onmiddellijk in orde, maar de overname van Telenet heeft een maand langer geduurd. Nu dit eindelijk in orde is, zie ik op MyProximus echter nog steeds enkel mijn GSM abonnement bij mijn producten. Is dit normaal?

Bovendien geraak ik ook niet ingelogd op ProximusTV via tablet. De foutboodschap is dat mijn account niet actief is op MyProximus, maar daar kan ik dus nu net niks terugvinden van tv of internet.

Help!
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 June 2018, 12:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag Beruthiel, mijn excuses voor deze hinder.
Ik heb dit even voor je nagekeken en heb gezien dat je 2 MyProximus account had. 1 welke je hier bijvoorbeeld gebruikt op het forum en 1 die werd vooraf werd gemaakt voor je met al je producten op.
Je diende dus eigenlijk met deze laatste verder te gaan. Diegene die jij hebt aangemaakt had dus niet je vaste producten, vandaar dat de TV app dus ook niet gaat werken.

Gezien je zelf nu al een ander account hebt gemaakt heb ik het 'prefab' account verwijderd en kan je zelf nu je producten koppelen aan jou account. Meer info hoe dit te doen op deze pagina. Ik heb alvast je TV app geactiveerd.