Vraag

Myproximus login blijft steken op draaiend proximus logo

  • 14 January 2019
  • 11 reacties
  • 496 Bekeken

Nieuwe klant by Proximus. Probeer in te loggen maar krijg na het invoeren van login/paswoord enkel het draaiend proximus logo te zien.

De naam die op de tab te lezen is "One Telco - Login" (waarom??) en de link is www.proximus.be/YPA/ypa. Het inloggen op de iOS app werkt.

Amper 1 dag klant en al een probleem. Omen?

Vraag is natuurlijk hoe dit opgelost te krijgen. Heeft iemand mss een idee?

Alvast bedankt.

11 reacties

Die link (www.proximus.be/YPA/ypa )leidt je normaal naar een MyProximus pagina (meld je aan of registreer een account) waar je kunt inloggen
Je zou mss eens kunnen met een andere browser proberen, maar als het ook niet lukt, dan kun je wachten tot morgen als de mensen van het proximus team hier op het forum terug langskomen om eventueel een instellingen van je account na te kijken.
Hoi Martin,

dank je wel voor de snelle reactie. Ik zal eens tot morgen wachten en kijken of ze me dan idd kunnen helpen. Zowel Safari als Firefox op Mac hebben het zelfde probleem. Safari op iOS heeft dezelfde issue.
Inmiddels lukt het me om in Myproximus in te loggen. Echter, geen enkele link binnen Myproximus werkt of geeft de nodige info. Waar ik ook op klik, ik krijg een blanke pagina of een fout melding.

Mijn Facturen
Vraagt om Administrator van mijn tel nr te worden, het overzicht zegt dat ik het al ben.Als ik er op klik krijg ik een 404 fout: Pagina bestaat niet.

Mijn verbruik: lege pagina
Mijn producten: lege pagina

Als ik naar de support pagina ga, krijg ik om 08h dit bericht:
"Beste klant, door onvoorziene omstandigheden is onze klantendienst moeilijk bereikbaar. De wachttijd kan daarom oplopen. Bedankt voor uw begrip."

En dat is enkel de tweede dag als nieuwe klant. Heb een aangenamere ervaring meegemaakt.

Ben redelijk groggy van zoveel, structurele problemen.
Wow. Proximus support aan de lijn gehad. Na 5 min. krijg ik te horen:

"Het zou moeten werken. Ik stuur u een paar links op voor zelfhulp die het probleem **zouden** kunnen oplossen. Ik stuur u ook een nieuwe activeringscode op. Probeert u maar om opnieuw een Myproximus account aan te maken. Behalve dat kan ik niet veel anders doen."

Enorm.
Ja en het is maar de vraag of er iemand van Proximus gaat antwoorden op het forum aangezien ze bij Proximus vandaag staken !
Aha, nu kan ik het bericht "Beste klant, door onvoorziene omstandigheden is onze klantendienst moeilijk bereikbaar. De wachttijd kan daarom oplopen. Bedankt voor uw begrip."" in de juiste context zetten.

Hoe dan ook, ik ga hier geen tijd meer aan besteden. Amper twee dagen klant, heb het ene probleem na het andere en support kan me niets beters aanbieden als een paar links die niets oplossen.

Zou ik het record van de snelst vertrekkende klant gebroken hebben? Dit is zo belachelijk dat ik er niet eens boos om kan zijn.

Wat een jammerlijke organisatie!
Het kan ook natuurlijk zijn dat nog niet alles in orde is en gelinkt staat aan je nieuw profiel, aangezien je nog maar pas klant bent, want ik heb hier al opgemerkt van anderen die nog maar pas klant zijn dat ze ook met gelijkaardige problemen af te rekenen hebben, soit ik kan alleen maar mededelen wat ik hier soms allemaal waarneem op het forum !
Reputatie 2

Ik ondervind nu hetzelfde probleem: het Proximus logo blijft draaien, dus krijg ik geen toegang tot mijn MyProximus waar ik mijn facturen kan vinden e.d.

 

ook niet via browser of ander browser eens proberen > http://myproximus.be 

Reputatie 2

Beste Martin,

Met Internet Explorer loopt de link wel door.

Hoe kan ik dit oplossen met mijn browser Firefox?

Kan ik mijn registratie verwijderen en opnieuw ingeven?

Dank voor uw reactie.

cookies eens wissen zou eventueel ook kunnen helpen

Reageer