Beantwoord

MyProximus app Windows Phone 8.1 : geen Premium club saldo meer zichtbaar..

  • 13 May 2016
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Sinds een week of zelfs iets meer krijg ik via de MyProximus app voor Windows Phone, de mijne is nog 8.1, geen toegang meer tot mijn Premium club punten. Voordien ging dat moeiteloos.
Nu krijg ik telkens de melding dat alleen de beheerder van de klantenrekening (dat ben ik dus wel) toegang heeft enz. en dan zou ik opnieuw moeten inloggen, maar ik kan daar blijven op tikken, er gebeurt niks.
Ik heb die app er al een paar keer afgegooid en weer opgezet, ik ben al op 4G gegaan en op WiFi, het helpt allemaal niet. Natuurlijk kan ik mijn puntensaldo ook elders bekijken, maar het was wel zo gemakkelijk op de smartphone.
Dus: kan ik, kan men daar iets aan doen a.u.b.?
Euh, sorry: ik bedoelde wel SALDO in de titel, kan men dat veranderen a.u.b.? Saldo en salsa, hé. ;-)))
Edit: dank u voor de aanpassing!
icon

Beste antwoord door MarliesR 17 May 2016, 12:30

Bekijk origineel

4 reacties

Ik vond persoonlijk salsa wel beter, spijtig dat ze dit veranderd hebben :-)))
Reputatie 1
Beste Marleen,

Onze excuses voor het ongemak.

Het lijkt erop dat dit slechts een tijdelijk probleem is, aangezien dit plots is opgedoken en u het nodige reeds gedaan hebt om dit orde te brengen.

Ik zou je inderdaad aanraden om uw puntensaldo te raadplegen via een laptop/pc en eventjes te wachten via de applicatie.

Indien dit probleem zich blijft voordoen, dienen we dit te escaleren naar onze technische dienst, maar alles wijst erop dat dit een tijdelijke storing is.

Nogmaals onze excuses en houd ons gerust op de hoogte.

Met vriendelijke groeten,

Marlies
Reputatie 7
Badge +6
OK. bedankt voor de uitleg!
Reputatie 1
Met plezier gedaan!

In naam van Proximus nog een fijne dag toegewenst!

Reageer