Vraag

MyProximus app werkt nog altijd niet

  • 6 January 2019
  • 6 reacties
  • 1302 Bekeken

My Proximusapp werkt al weken niet. Heb het al verwijderd en de gsm opnieuw opgestart. Al verschillende keren geprobeert maar het lukt niet. Voor de upgrade nooit een probleem gehad. Ik kan niet openen. Geen rekeningen, geen verbruik helemaal niks dus. Ik wil hier echt wel een oplossing voor. Door omstandigheden is mijn verbruik hoger dan normaal dus dat niet kunnen opvolgens heel vervelend.

6 reacties

PS: pas morgen komen de mensen van het PX team hier terug langs op het forum
Dag allemaal. Nog steeds geen werkende app en geen enkele reactie van proximus. Wanneer ga ik nu eindelijk mijn verbruik nog eens kunnen zien. Het is erg vervelend
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar heel moeilijk om als telecombedrijf goed werkende apps te leveren, ik had ook telkens problemen met de mail app, doe het nu wel met de webversie op m'n telefoon, niet handig, maar dat werkt tenminste
kun je geen andere mail-app gebruiken op je smartphone
Reputatie 3
Badge +1
kun je geen andere mail-app gebruiken op je smartphone Dat zal vast wel kunnen, maar dan moet ik gaan uitzoeken hoe e.e.a. te koppelen en ik heb gewoon geen zin om daar tijd in te steken. Ik vind gewoon als je iets op de markt brengt moet je zorgen dat het werkt
Ok, daar heb je natuurlijk gelijk in, het was maar een suggestie om het vlugst van die miserie af te zijn 😉

Reageer