Vraag

My Proximus verschillende problemen

  • 25 August 2016
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

Eerst en vooral inloggen via my proximus op Firefox gaat niet meer: na het invoeren van user/pas blijft het hangen op laden.
Dus moet ik via Edge gaan.

MAAR, het betreft voornamelijk Wifi hotspots:
ik zit met 3 mobiele abo's (smart 45, smart 25 en een mobiel internet abo) waar ik dus Wifi hotspots op kan/kon activeren.
Sinds kort echter kan ik op 2 van de 3 het wachtwoord niet meer wijzigen.. Ik krijg letterlijk:
Enkel de gebruiker van dit mobiele nummer heeft toegang tot deze Wi-Fi Hotspots-account.

Zowel de activering als het beheer van de login en het wachtwoord gebeurt via de MyProximus-account van de gebruiker van dit mobiele nummer.

rara... IK ben de gebruiker en de producten maken deel uit van mijn pack. Hoe kan ik dit dus aanpassen?
custid: xxx (edit Wim: is door ons gekend)
het betreft het mobiel nr eindigend op 16 en het internnummer eindigend op 69

1 reactie

ivm Eerst en vooral inloggen via my proximus op Firefox gaat niet meer: na het invoeren van user/pas blijft het hangen op laden.
Dus moet ik via Edge gaan.

eens in FF de cookies en historie wissen en eventueel adblokker uitschakelen als je die gebruikt

PS: best geen klantnr in het openbaar posten (om eventueel misbruik te voorkomen) deze best via een privébericht doorsturen =>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
(ook je betreffende GSM nummers kan je zo doorsturen).

Reageer