Mijn Proximus e-Services al +2 weken niet werkende ?

  • 25 September 2013
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken


Beste, telkens ik mijn factuur of verbruik wil nakijken krijg ik onderstaande melding:



Mijn Factuur & Verbruik



Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.



Zelfde melding bij:

  • Mijn Lopend Verbruik
  • Mijn Factuur
  • Mijn Internet Verbruik

Dat dit sporadisch gebeurt kan ik aannemen, maar sinds de start van mijn gsm abonnement (06-09-2013) zie ik geen verbetering.

2 reacties

Beste,

Heeft u bij de aanmaak van uw persoonlijk E services profiel uw klantennummer opgegeven?
Dit is noodzakelijk om de facturen, verbruik en dergelijke te kunnen raadplegen.

Kan u mij uw klantgegevens bezorgen dan kan ik dit voor u nakijken. U mag me deze gegevens via een privé bericht bezorgen.

Mvg Eva
Beste,

Van zodra dat uw dossier behandeld is, zullen onze collega's met u contact opnemen.
Mvg
Eva

Reageer