Beantwoord

Koppeling abonnement dochter aan MyProximus

  • 21 March 2017
  • 3 reacties
  • 472 Bekeken

Hallo,

Recent heb ik een abonnement genomen voor mijn dochter van 11.
Graag had ik dat ook kunnen beheren via MyProximus, gekoppeld aan mijn account.

Kan dit?

Mvg,
Jo Goos
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 1 December 2018, 16:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Jo,

Kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen en de klantgegevens. Wil het graag met je bekijken.

Dit mag steeds via een privébericht via de volgende link kom je meteen in het privébericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem waarvoor het call center geen antwoord heeft.
Ons gezin heeft 4 gsm nrs.
1 nr van de vader op 1 factuur, 1 nr van de moeder op 1 factuur en 2 nrs van de kinderen op 1 factuur. Alle 3 aparte (waarom?) maandelijkse facturen staan op naam van de vader. In MyProximus is enkel alle info mbt het nr van de vader te zien. De 2 andere maandelijkse facturen of 3 andere nrs zijn niet zichtbaar. Hoe kunnen die gekoppeld worden? A.u.b. graag een beter advies dan de app de-installeren en terug installeren zoals ik de laatste keer van het call center heb gekregen en gelieve het probleem ook niet terug te duwen naar mij zoals ik al zo vaak heb ondervonden bij het call center.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Pascal,
het lijkt erop dat alles verdeeld is onder verschillende accounts zoals je zelf zegt,
Hiervoor hebben we voor alle accounts en gsm nummers en klantenummers nodig om te kunnen ontleden wie, wat, waar en hoe?
Je kan dit best privé doorgeven via deze link dan kunnen we verder bekijken hoe de vork in de steel zit.
Mvg, Wilfried

Reageer