Ik probeerde laatst mijn verbruik en producten na te kijken op Myproximus, helaas zonder veel succes. Volgens de site heb ik helemaal geen producten? Ik heb gemerkt dat het klantnummer op mijn facturen verschilt van dat op Myproximus. Iemand die mij daar me kan helpen?
Groetjes
icon
Beste antwoord door Kristof Bogaerts16 September 2016, 16:01
Best wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en als er op de lange duur geen reactie komt
kan je dan nog altijd contact opnemen met support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of privébericht sturen naar het proximus team.
Roel,
kan je anders eens een privebericht sturen met je klantnummer of je MyProximus login
Ik kan het wel een bekijken.
Ik heb al zo een bruin vermoeden waar het probleem ligt.
Groetjes,
Kristof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.