Beantwoord

Klantnummer op Myproximus komt niet overeen met klantnummer op mijn factuur...?

  • 15 September 2016
  • 4 reacties
  • 352 Bekeken

Ik probeerde laatst mijn verbruik en producten na te kijken op Myproximus, helaas zonder veel succes. Volgens de site heb ik helemaal geen producten? Ik heb gemerkt dat het klantnummer op mijn facturen verschilt van dat op Myproximus. Iemand die mij daar me kan helpen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Kristof Bogaerts 16 September 2016, 16:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Best wachten tot een proximus medewerker hier langs komt en als er op de lange duur geen reactie komt
kan je dan nog altijd contact opnemen met support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of privébericht sturen naar het proximus team.
Reputatie 3
Badge
Roel,
kan je anders eens een privebericht sturen met je klantnummer of je MyProximus login
Ik kan het wel een bekijken.
Ik heb al zo een bruin vermoeden waar het probleem ligt.
Groetjes,
Kristof
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Roelnijs,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 3
Badge
Opgelost voor Roel.
heb gevraagd om hertesten ...