KLACHTOPVOLGING

  • 9 June 2012
  • 7 reacties
  • 521 Bekeken

Waarom kan ik de klachtopvolging van mijn klacht 14975785 niet zien in mijn e-services?

7 reacties

Bij het registreren van een klacht kan de operator aanvinken dat de klant op de hoogte moet gehouden worden via de e-services (wordt tenzeerste aanbevolen). Hij kan dit ook uitvinken waardoor de klant geen opvolging kan zien via de e-services. dit laatste is blijkbaar bij deze het geval

mvg
Dit wordt door de operator bijna nooit gedaan zelfs als je erom vraagt die zal je zeggen over het algemeen dat dit automatisch gebeurd.

Het gebeurt wel degellijk als je via Eva van BGC een klacht indient.

Maar ! Zelf al staat je klacht dan in e-services dan staat er te lezen " uw klacht is in behandeling, wij houden u op de hoogte"

Dus je bent er echt niet veel mee, het is ook weer iets waar BGC nog werk moet van maken !











Groetjes, Elsa
Sent from my laptop, Blackberries and Apples are for eating
Beste Thomas,

In je dossier staat de klachtenopvolging via de e-services aangevinkt. Momenteel werd je klacht nog niet in behandeling genomen. Ik heb de bevoegde dienst gevraagd om je klacht zo snel mogelijk te behandelen. Je mag spoedig een antwoord verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Eva
't is idd zo dat je de klacht maar in je e-services ziet verschijnen op moment dat deze in behandeling wordt genomen, en niet bij het indienen - dit is ergens wel jammer

mvg
Bij mij is de melding in de klachtopvolging van e-services, van in het begin tot op het einde dezelfde gebleven " in behandeling ...we zullen verder contact opnemen ...."

En nu staat er dat hij afgesloten is dus daar heb je toch niet veek aan hé .

Dus weeral nog veel werk aan de Belgacom winkel !!!

groetjes,

Elsa
ik zal nog moeten gaan soliciteren op den duur

mvg
ongelooflijk, nog steeds niet terug te vinden....zullen we eens zo lang wachten om onze BC-factuur te betalen???

Reageer