Vraag

KLACHT PREMIUM CLUB PUNTEN (606758670)

  • 14 August 2018
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

beste
We zijn reeds trouwe belgacom/proximus klant sinds juli 1995 en hebben tot vorige zomer steeds permium club punten gekregen op onze facturen. Tot mijn grote verbazing gisteren viel mijn oog erop,t oen ik mijn saldo wilde raadplegen (ik werk nog niet lang actief met 'my proximus', ) dat deze reeds een aantal maanden niet meer op onze facturen staat! Van getrouwheidsactie gesproken!
Ik heb hiervoor vandaag contact opgenomen met proximus en daar vernam ik dat , niet het klantennr van belang is, (dat nog steeds hetzelfde is en op naam van mijn man, Ceuppens staat) dan wel het e-mailadres!
Mij lijkt een klantennummer toch logischer dan een e-mailadres.

Nu blijkt dat door het veranderen van werk vorig jaar per 01/07/2017, en dus mijn werk-mail niet meer van toepassing was en ik naar een privé-emailadres gegaan ben, ik al mijn verorven punten (die normaal 2 jaar geldig zijn) kwijt ben voor altijd en er ook geen meer kan sparen!
Dit kan toch niet.

Ik heb nog 2 cases open sinds februari dit jaar, die ook nog niet afgehandeld zijn, na een aantal telefonische oproepen.

Graag dan ook ons dossier te willen bekijken en een oplossing aan te reiken en feedback te bezorgen.

Alvast hartelijk dank.

Een ontevreden, doch zeer trouwe klant

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Ann,
Kan je ons nog even de gegevens doorgeven via deze link?
Mvg. Wilfried
heb zoals gevraagd, een privébericht gestuurd daarnet.

Reageer