Vraag

Inloggen en gegevens opvragen

  • 19 September 2018
  • 9 reacties
  • 610 Bekeken

Inloggen op mijn my proximus lukt perfect .

Dus wil ik hetvolgende raadplegen ;

1 : Pagina Mijn overzicht ---
2:Raadpleeg uw factuur en verbruik online .

Als ik dit aanklik kom ik op een nieuwe pagina waarop ik wordt gevraagd mij te registeren .
Eigenaardig genoeg ben ik reeds geregisteerd

Vul ik deze pagina toch in dan bekom ik de meding dat mijn e'mailadres al gebruik is en dat ik met dat adres mij moet inloggen .

Zie tekst door u in het rood vermeld als fout :

Dit e-mailadres is al in gebruik. Kies een ander e-mailadres of log met dit e-mailadres in op www.proximus.be om naar uw MyProximus te gaan.

Kortom een straatje zonder einde , want als ik een ander e'mail adres aanmaak ben ik al mijn gegevens kwijt zegt een andere melding .

Graag uw antwoord op :
hoe kan ik nu dit topic bereiken ---Raadpleeg uw factuur en verbruik online .

Mvg André

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag andre bourbon,

Ik heb deze info toegevoegd aan dossier 35488513 dat hiervoor in behandeling is.

De dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte.

Groetjes,

Antonella
ik heb ook een dossier lopen 35626952
rampen zijn het en mijn kosten blijven maar oplopen.daarnet 1910 gebeld direct contact maar na uitleg mijn probleem kreeg ik :effe wachten en weg ws de verbinding.terug 1910 gebeld en kreeg niemand meer aan de lijn.proximus heeft nog altijd niet bij geleerd.ben een vn deze dagen hier weg bij deze [woord verwijderd - edit Wim] firma
Reputatie 7
Badge +3
Dag devisser69,

Via dit dossier wordt er gevraagd naar een gedetailleerd overzicht van de factuur. Het dossier werd gisteren (20/09) behandeld en gesloten. Het detail is onderweg.

De snelste manier om deze details te raadplegen echter is via MyProximus.

Groetjes,

Antonella
Geachte Antoelle,

Ik begrijp uit uw antwoord dat u een reply maak voor Dagdevisser69 .

Echter uw antwoord op mijn probleem zie ik hier niet .

Uw citeert : De snelste manier om deze details te raadplegen echter is via MyProximus

Echter dat is juist het probleem niettegenstaande aangemeld , ingelogd ,geregisteerd is het nog niet mogelijk om via MyProximus mijn details op tevragen . Daar er telkemale word gevraagd om opnieuw te registeren iets dat niet mogelijk is met mijn al geristeerd e'mail adres ...

Gr. André
Reputatie 7
Badge +3
Dag andre bourbon,

Het antwoord gericht aan devisser69 is uiteraard enkel voor hem van toepassing. Voor uw probleem is, zoals eerder vermeld, dossier 35488513 nog steeds in behandeling.

Groetjes,

Antonella
Antonella

Heden ontving ik een E'mail van Uw diensten .

Zoals reeds voorheen uitlegde heb ik reeds een account die diende om mijn verbruik van mijn vaste lijn te raadplegen . Dit werkte al jaren en jaren zonder enig probleem

Zoals zij nu voorstellen om aan mijn bestaande account mijn vaste lijn aan te koppelen zodat ik deze kan zien en beheren met mijn huidig account .

Uw bedrijf stelt voor om mijn vaste lijn aan te koppelen aan mijn betsaande account .
Dus ik login op my proximus met mijn account .
Ik ga naar : voeg producten toe .
Start de applicatie :
ik Voeg mijn laatste factuur datum in
ik Voeg mijn klantnummer in
ik voeg mijn activerings code in
de volgende stap geeft volgende melding :
als u verder gaat kan u uw huidig account NIET meer gebruiken .


Dus ik sta nog even ver dan bij het begin van de aanmaak van dit probleem .

Gr. André
Reputatie 7
Badge +4
Dag Andre,
Blijkbaar had je 3 accounts terwijl je voor My Proximus de vaste diensten maar 1 account kan hebben.
Via de onderstaande link kan ik alle info vinden.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Met vriendelijke groeten
Koen
Hallo Koen ,

Blijkbaar is mijn vraag te onduidelijk of verstaat niemand de grond van dit probleem .
Wat nochtans zéér simpel is .

Zoals reeds voorheen uitlegde heb ik reeds een account die diende om mijn verbruik van mijn vaste lijn te raadplegen . Dit werkte al jaren en jaren zonder enig probleem

Nu werkt dit niet méér .


Alle Uw voorstellen in de laatste mails komen op één punt uit als ik dit uitvoer :
Mijn bestaande account komt daardoor te vervallen zie mijn verslag hierboven en please lees dit volledig !!!!

Aan uw diensten om dit terug in orde te brengen .

Dat ik nog twee andere acounts heb voor mijn mobiele toepassing ( GSM ) weet ik al jaren , maar daar gaat het probleem niet over .

Gr André
Reputatie 6
Badge +3
Dag Andre,
Kan je het gesprek via deze link verder zetten in 'privé' modus om de privacy van je gegevens te beschermen.
Mvg, Wilfried

Reageer