Beantwoord

Ik kan mijn klantnr. en GSM-nr. niet invoeren

  • 3 April 2016
  • 9 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,
icon

Beste antwoord door KoenN 5 April 2016, 13:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Bedoel je om een MyProximus account aan te maken zoals beschreven hier
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Bedoel je om een MyProximus account aan te maken zoals beschreven hier
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

ja, inderdaad.
Krijg je dan een foutmelding of zo.
Misschien toch eens proberen met een ander browser of het dan wel lukt, u moet ook de cookies accepteren om in te loggen op MyProximus, om online een bestelling te doen, enz. dus zeker de cookies niet uitschakelen op je browser, ze even wissen mag je wel
wat hier staat is eveneens geldig in dit geval en eens te checken -> klik hier
Krijg je dan een foutmelding of zo.
Misschien toch eens proberen met een ander browser of het dan wel lukt, u moet ook de cookies accepteren om in te loggen op MyProximus, om online een bestelling te doen, enz. dus zeker de cookies niet uitschakelen op je browser, ze even wissen mag je wel
war hier staat is eveneens geldig in dit geval en eens te checken -> klik hier


Ja, ik krijg de volgende foutmeldingen: "Gelieve een correct Proximus-klantnummer in te vullen." en "Error message AU"
Ik heb dit probleem in de browsers "internet explorer" en "Google chrome"
Reputatie 6
Badge +2
Heb je dat probleem ook met Microsoft Edge, Mozilla Firefox en Opera?
Heb je dat probleem ook met Microsoft Edge, Mozilla Firefox en Opera?

Ja, juist geprobeerd met Mozilla Firefox:(, hetzelfde probleem
Misschien dan best een contact opnemen met helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
of een privé bericht sturen naar => Het Proximus Team
Zodat ze uw profiel kunnen nakijken.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Goele67

Je kan best zoals Elsa zegt contact opnemen met het gratis nummer 0800/22800.

Deze dienst kan alles controleren alsook uw account.

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

KoenN
Alvast allemaal bedankt.... Heb het opgelost met een ander E-mail- adres.. Alles is in orde nu..
Groetjes,

Goele67