Vraag

Gegevens MyProximus

  • 15 February 2017
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

Reputatie 1
beste,

klantnummer: 610511614
Wij hebben enige tijd geleden een formulier ingevuld om van een factuur met BTW nummer naar een gewoon privé factuur te gaan zonder vermelding van BTW nummer dus.
Nu kregen we al verschillende keren briefwisseling met: 'bedankt voor het bestellen van volgende producten'.
Waarom er zoveel nodig zijn... ik weet het niet. ik kan ook helemaal niet meer volgen of het nu al dan niet in orde is voor al onze producten.
als ik op de gegevens van 'myproximus' afga zou ik denken van niet. Telkens als ik inlog kom in nog steeds op de bizz site terecht, zowel op pc als via de app op smartphone.
Sinds kort verschijnt op de pc 'uw nieuwe producten zullen weldra zichtbaar zijn'... krijg die melding al een week! Als ik op 'mijn producten' klik, krijg ik een foutmelding???
Loopt hier iets fout, want wij hadden die aanvraag al in december gedaan om het in januari in orde te hebben...
Al verschillende keren gebeld, en ze zeggen altijd dat het in orde is... maar waarom zie ik dat dan helemaal niet in my proximus en kan ik daar niet raadplegen?
ik kan ook mijn favoriete app niet meer aanpassen enzo...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Jan_0141,

Door de integratie van Tuttimus merken we dat MyProximus soms technische fouten geeft.

Onze IT-diensten doen momenteel het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Indien gewenst kan ik je favoriete app alvast aanpassen?

Groetjes,

HeidiE

Reageer