Beantwoord

Geen facturen te zien op MyProximus

  • 31 January 2017
  • 10 reacties
  • 647 Bekeken

Sinds een paar maand heb ik toegang op my proximus. Maar nog steeds kan ik geen facturen zien op de site. Ik krijg ze wel per mail, maar op my proximus krijg ik nergens een menu voor mijn facturen te zien. Wel krijg ik toegang tot mijn producten etc.



Toen mijn account werd aangemaakt, enkele maanden geleden, waren er ook al problemen. Toen heeft de technische dienst van proximus mijn account moeten aanmaken via een ander systeem.
icon

Beste antwoord door AntonellaD 2 February 2017, 10:08

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Karel P,

Stuur je via een privébericht je klantennummer en logingegevens door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Karel P,

Ik ga dit laten nakijken en ik hou je op de hoogte.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Dag Karel P,

Het is in orde nu. Kan je nogmaals proberen? Als het niet lukt best even de cookies verwijderen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +3
Graag gedaan.Groetjes
Hi, ik heb idem probleem als dit hier boven. Ik krijg mijn facturen gewoon per email maar kan ze nergens online vinden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag TamaraVR,

Jouw account heeft een gebruikersprofiel, daarom dat je de facturen niet kan zien. Je moet je account koppelen aan je klantennummer door middel van je activatiecode.

Mocht het niet lukken, stuur even een privébericht met je login en wachtwoord door. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
IK KAN GEEN OVERZICHT VAN FACTUREN - CREDITNOTAS - EN MIJN BETALINGEN ZIEN.
Ik wens een overzicht van de volledige boekhouding.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Valerie,

Kan je mij via privébericht klant gegevens sturen naar Het Proximus Team (klantnr, telefoonnr)

Alsook een e-mailadres. Dan kan ik je het volledige overzicht opsturen.

Met vriendelijke groeten

Koen
Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan dit aub bekeken worden?

Vriendelijke groeten.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
UIt je bericht kunnen we niet afleiden waarover je vraag gaat.
Kan je ons via deze link nog wat meer informatie doorgeven dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried

Reageer