Beantwoord

Gearchiveerde facturen

  • 19 September 2018
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 5
Ik heb gemerkt dat de gearchiveerde facturen verdwenen zijn in MyProximus. En dit zonder verwittiging. Is dit bij iedereen zo? Is volgens mij vanaf dat mijn data voor smart 15 is aangepast naar 1,5 GB ipv de 500 MB extra die ik door mijn pack bij kreeg bij de 1GB.
mvg
icon

Beste antwoord door FreyaVR 24 September 2018, 08:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Jamo,
En welke facturen kan je niet meer zien? Vanaf welke maand bijvoorbeeld?
Mvg, Koen
Reputatie 5
Dag KoenN,
Ik kan de facturen zien van de laatste 11 maand. Het archief van de vroegere facturen is er niet meer
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Beste, facturen zijn inderdaad tot 1 jaar zichtbaar, nadien worden deze automatisch gearchiveerd. Groetjes Freya
Reputatie 5
Dag,
En dat is wat ik niet meer kan zien,de gearchiveerde facturen.
mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jamo,
Dat is inderdaad een nieuwe regeling sinds ongeveer een jaar terug van kracht.
Indien je toch een overzicht van voor deze periode wenst kunnen we dit aanvragen via een dossier.
Mvg. Wilfried
Reputatie 5
Dag WifriedJ.
Oei dat is al een jaar,is me nu maar opgevallen omdat ik iets wou nakijken. Ik ben ondertussen de nodige info te weten gekomen. Bedankt aan alle medewerkers voor de antwoorden.
mvg

Reageer