FON account

  • 1 April 2012
  • 15 reacties
  • 2517 Bekeken

Reputatie 2
Badge



Heb nogmaals via e-services FON gezocht, maar helaas..

Niks te vinden, dus kan geen account aanmaken.

Kan ik ergens via een bepaalde helpdesk dit probleem oplossen?





15 reacties

Misschien eens het probleem per e-mail doorgeven via onderstaande link:

http://support.nl.belgacom.be/app/ask

Elsa
Bij mij staat die optie bgc fon account aanmaken er in ieder geval wel zie hieronder:



Elsa
normaal is dit de rechtstreekse link om uw fon account te beheren @ e-services :

https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon

mvg
Inderdaad xenne maar dan krijg je dit:


Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.


moet er geen zan d zijn !

Elsa
Reputatie 2
Badge
Als ik de beschreven weg volg kom ik uit op het bijgevoegde bestand.

En FON is nergens te zien.

Raar maar waar
toen ik vanmorgen die link bezocht werkte het nog, nu krijg ik idd ook die foutmelding, Elsa

@ MarcoPolo : tussen "Mijn Abonnement" & "Mijn Domeinnaam" staat er hier nog "Mijn Internetdiensten" en daar staat oa Fon tussen.



ik heb dit nog al gehoord van mensen, misschien best eens contact opnemen met Eva in privé bericht

mvg

heeft er iemand de telefoon nummer van de e-services helpdesk?
Ik kan geen FON account instellen want de rubriek <Mijn internet diensten> is niet zichtbaar in mijn e-services account.
De algemene Belgacom helpdesk verwijst me door naar de e-service helpdesk, maar spijtig genoeg tel nummer thuis vergeten.
Ik heb ook problemen met FON

Wil graag gebruik maken van die wifi spots op vakantie

en vertrek morgen...

Met het @belgacomfon.be adres kan echter geen fon account aangemaakt worden

foutmelding : " Het ingevulde e-maildomein heeft geen geldig MX-record.Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink."


Dus ik heb een account aangemaakt met mijn gewoon email adres.

Maar nu ??? Hoe dit te koppelen aan het belgacom internet abonnement om gratis te surfen via die FON spots?
begrijp jou toch niet goed zenne.... met het @belgacomfon.be adres kan geen fon account aangemaakt worden?

hoe kom jij aan een @belgacomfon.be adres?

via e-services moet je een account aanmaken

https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon

en dat account ziet er uit als:

login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx

die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot

mvg
Ik heb dus mijn email adres @belgacomfon.be aangemaakt met een paswoord - en dat is gelukt


Inmiddels zie ik op mijn account onderstaand...

dus overal staat een 1, behalve in de kolom beschikbaar, hier staat een 0


Aantal Belgacom Fon-accounts
Aantal Belgacom Fon-accounts beschikbaar dankzij mijn Belgacom-producten.














Totaal: 1
Reeds gebruikt: 1
Beschikbaar 0

Hoe komt dit?

En hoe maak ik mijn account dan wel beschikbaar om op de fon website te gebruiken?
xxxxxxxx@belgacomfon.be is geen email adres, dat is je account om in te loggen op de belgacom fon hotspot

met die gegevens kan je echter niet inloggen op de fon site

gewoon verbinden met een FON HOTSPOT , dan word je geforwarded naar een portaal, daar inloggen met de gegevens

hope this helps, goed verlof

mvg
Reputatie 2
Badge
Kan terug een FON account aanmaken.

Probleem zelf kunnen oplossen.

Wanneer ik keek naar mijn producten, mijn internet zag ik 2 x mijn favorit lijn staan met dezelfde login.

Mijn intrnetdiensten waren nergens te zien.

Heb dan 1 internetverbinding verwijderd en probleem was opgelost.

Hoe die lijn daar 2 x opstond is me een raadsel.

Eind goed al goed.
Dit zie ik ook staan bij mij twee regels met internet favorite.

Dus als ik hety goed begrijp mag één van die twee regels verwijderen ?


groetjes,

Elsa.
Reputatie 2
Badge
Elsa,

je mag gerust 1 regel verwijderen.

100% zeker
MarcoPolo, bedankt voor de tip.

Ik heb nu ook één regel de twee gewist in de e-services ivm internet abonnement
en inderdaad veel items die vroeger niet zichtbaar waren zijn nu ineens te voorschijn gekomen
zoals o.a. om fon te beheren enz....

groetjes,

Elsa.

Reageer