Belgacom Cloud

  • 5 May 2014
  • 0 reacties
  • 190 Bekeken


Beste,

Ik heb net Belgacom Cloud op de meeste van mijn toestellen succesvol geïnstalleerd: iMac, iPad en iPhone. Enige dat overblijft is mijn MacBook Pro (recent model). Hierop staat hetzelfde besturingssysteem als op mijn iMac, echter eenmaal de toepassing gedownload en in de applications folder gedropt, loopt het mis. Wanneer ik dubbelklik om te installeren krijg ik opeens een 'Belgacom Cloud Error'. Daar de service nog nieuw is vind ik nergens een uitleg wat de oorzaak kan zijn. Ik heb gezocht op de e-services van Belgacom onder support, maar daar vind ik ook geen antwoord. Ik heb al 3 maal een mail naar Belgacom gestuurd om het verhaal te doen, maar daarop komt gewoon geen reactie. Dan heb ik twee dagen geleden de helpdesk opgebeld en daar kreeg ik prompt te horen dat voor de Cloud er nog geen telefonische support geleverd wordt en dat ik maar een mail moet sturen. Ik legde uit dat ik dit al drie keer geprobeerd heb. Daarop stuurde de persoon die ik aan de lijn had een mail met wat links... echter deze waren identiek dezelfde als diegene die ik reeds meerdere malen geraadpleegd heb. Met andere woorden, mijn probleem blijft. IK kan Cloud niet op mijn MacBook installeren en geen idee waarom. Daarbovenop de rotservice van Belgacom doet mij sterk twijfelen om toch over te schakelen naar Telenet. Heeft iemand anders misschien dit probleem ook gehad?

Dank

Paul

0 reacties

Geen reactie

Reageer