Vraag

Afspraak wijzigen via My Proximus

  • 29 January 2018
  • 0 reacties
  • 465 Bekeken

Ik begrijp iets niet goed. Sinds half december ben ik al bezig met het regelen van een vooraanleg van de proximuslijn dat is nu eindelijk na veel gezever in orde. Men belooft ons een nieuwe afspraak voor de effectieve installatie 23 februari maar de afspraak voor 31/1 bleef staan. Vandaag telefoon om te bevestigen dat ze 31/1 gaan komen????? Ik val uit de lucht en zeg dat het 23/2 moet zijn. Krijg een bevestigingsmail voor installatie 15/2???? Echt?? Ik probeer nu de afspraak te wijzigen via My Proximus wat toch mogelijk is maar hij blijft steken als ik de datum aanpas en klik op verder gaan.
Daarnet telefonisch contact met klantendienst en de afsprakendienst werkt maar tot 17u. Ale ja, en ik moet werken tot 17u. Eigenlijk zou dit toch geen probleem mogen zijn om dit online aan te passen? Of zie ik dit nu echt zo verkeerd?

0 reacties

Geen reactie

Reageer