500mb / 5€ extra voor mobilus S werkt niet

  • 25 July 2017
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Ik heb mijn maandelijks surflimiet bereikt op mijn Mobilus S abonnement.
Ik wil extra 500mb bijbestellen via myproximus zoals ook aangegeven in het sms-bericht van overschrijding datalimiet. Maar ik krijg altijd de volgende fout na het accepteren van de voorwaarden en het bevestigen van mijn bestelling.

Om technische redenen buiten onze wil om is deze dienst momenteel ontoegankelijk. Gelieve later opnieuw te proberen. Klik op "OK".

4 reacties

Volgens ik hier van een proximus medewerker gelezen heb zijn ze deze myproximus functie, 500MB bijbestellen, nog aan het uitwerken en werkt ze voor het ogenblik nog niet.
Reputatie 4
Badge +1
Bijbestellen 500Mb via myproximus werkt inderdaad niet sinds goeie maand.
Zie eerdere melding(gen).
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/500mb-bijbestellen-via-myproximus-werkt-niet-bug-39620;
Ik kon ze enkel bijbestellen via hun helpdesks 6000 of 0800/22 800.
Waarom ze blijven verwijzen naar MyProximus i.p.v. meteen naar hun helpdesk was en blijft mij ook een raadsel.
Goeie vooruitzichten: straks (01/08/2017) verhoogt hun datavolume drastisch in elk basis abonnement waardoor bijbestellen m.i. eerder marginaal wordt. Dus duidelijk geen prioritaire BUG.
en uw factuur ook 😄
pfff ... natuurlijk niet, kunnen ze lekker veel factureren.

Kben zelf teamlead van een team programmeurs ... haal dan die entry vanop myproximus weg, das een lijntje code in commentaar zetten.

Bedankt voor de info alleszins.

Reageer