Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Alles omtrent MyProximus
Recent actief
Ik kreeg voor de laatste maand 2 btealingen van 9.99 € Hoe moet ik die dienst stoppen
Ik heb mijn belgeschiedenis nodig om mij te kunnen verdedigen in een juridische kwestie in kortgeding. Zowel mijn mobiel als mijn vast telefoonnr, van de HUIDIGE, LOPENDE maand. Het is erg eenvoudig om die van de vorige maand op te vragen op het ogenblik dat er een factuur is. Je vraagt gewoon naar details van de meest recente factuur en dan krijg je alle data van de VOORBIJE maand, (in casu MEI)in *.CSV formaat. Ik ben daar dus niks mee want ik heb mijn belgeschiedenis nodig vanaf 1 juni t/m 20 juni 2020. Dat is namelijk de periode waarin ik enkele telefoons héb gedaan, waarvan ik voor dat kortgeding MOET weten én bewijzen op welke datum én uur ik die bewuste telefoons naar een viertal nummers heb gedaan. Helemaal niks illegaals, open en bloot, en privacygebonden zijn ze evenmin. Kan ik daarvoor proximus bellen of ze mij mogelijks die data, in csv of xls formaat maakt niks uit, kunnen doormailen.
Zopas een phishing mail ontvangen, zeer goed nagemaakt.
Ik heb problemen met de toegang tot mijn mailbox via https://www.proximus.be/login/nl/webmail.html Ik wijzig het paswoord in “My Proximus” “producten” mailbox en probeer dan daarmee in te loggen en lukt niet.Ik gebruik nochtans dezelfde mailboxnaam als beschreven in My Proximus, namelijk tibby@skynet.be, en hetzelfde paswoord. Wat loopt daar mis ?Ik zie wel de boodschap: “Uw MyProximus account is gelinkt aan meerdere e-mailadressen en/of mobiele nummers. Om te vereenvoudigen raden we u aan om over te schakelen naar één enkel e-mailadres of mobiel nummer.”→ er is maar 1 mailadres verbonden aan My Proximus account, wel met een 5-tal aliassen. Die alliassen worden echter allemaal gebruikt, ik moet die dus behouden.→ er is aan mijn Proximus account een Tittimus abonnement verbonden waar we 2 mobiele nummers mochten aan verbinden zodat we alle informatie over facturatie en zo op dezelfde plaats vinden. Gaat men ons nu vertellen dat we terug alles moeten afsplitsen naar 1 abonnement per per
Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...
Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt. Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content. Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees. Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”. Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.
Gisteren 4 december 2019, kreeg een vriendin een e-mail van Proximus: ‘activeer de nieuwe slimme wifi van Proximus’ met een instructie hoe dit te doen en een persoonlijke Link om deze te activeren. Gaat iedereen dergelijke e-mail ontvangen? Graag wat meer info hierover.
Beste, hoe verwijder ik mijn huidige myproximus account? Ik wil een andere account aanmaken. bedankt mvg matthias
Ik wil weer beltegoed omzetten naar ‘Meer Data’ maar dat werkt weer niet.Dit is de derde maal dat ik het vraag. De laatste keer werkte het zelfs niet meer door de kaart in een oude GSM te steken en de bekende code door te zenden.Kan dat snel in orde gebracht worden, want over 3 dagen vervalt mijn belkrediet.
Beste, ik vind op de website niet terug hoe ik aan een nieuw afstandsbediening geraak voor mijn decoder. Een aantal knoppen werken niet meer. Zoals de aan en uit knop. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Alvast bedankt.
Al een paar dagen werkt My Proximus app niet, ik geraak niet verder dan “laden” en dan blijft het daar steken en dat doet zich voor op alle toestellen zowel op de iPad als op de iPhone en toestellen herstarten helpt niet integendeel dan krijg ik de vermelding van “uw internetverbinding is niet optimaal” terwijl dat wel zo is.Ik heb dan maar mijn verbruik geraadpleegd via de website van My Proximus daar heb ik zonder problemen mijn verbruik kunnen raadplegen.Ik hoop dat daar een verandering in zal komen want als ik ieder keer naar de website moet gaan wordt dat op die manier omslachtig om mijn verbruik te raadplegen.
1. Wie zit er op de wifi? Weet je wat je nog kan in je MyProximus-app? Via Smart-Wifi kan je alle toestellen die op de wifi zitten bekijken, benoemen en een icoontje geven. En ook - sorry kids - zie je de schermtijd van elk toestel. Makkelijk, hé? Een overzicht van alle toestellen die via wifi verbonden zijn op het netwerk thuis. De mogelijkheid om elk toestel een specifieke naam te geven en er een icoon aan toe te voegen. De schermtijd via wifi voor alle toestellen op het netwerk beheren. Verbeter de kwaliteit van wifi in elke kamer door te klikken op → Smart-Wi-Fi → "Analyseer de wifi in elke kamer" in de tab “diensten”. 2. Altijd een dokter vlakbij Consulteer snel een dokter via je smartphone, waar je ook bent. Geen afspraak nodig, en enkel ervaren en erkende artsen. Hoe? Via de doktr-app. Download 'm in de Apple Store, Google Play, of in je MyProximus-app. Meer info 3. Zonnig weetje Wist je dat je de digitale meters van Fluvius kan koppelen aan
Ik zou graag mijn My Proximus account willen deactiveren/verwijderen zodat ik mijn huidig e-mail adres kan koppelen aan mijn nieuwe My Proximus account. Zolang het oude account bestaat kan ik dit niet doen. Ik heb al vier keer hulp gevraagd van Proximus maar niemand kan me fatsoenlijk verder helpen…
Ben via my e press geabonneerd op HLN digitaal. Zie echter my e press niet staan onder "mijn producten" in my proximus. Of komt dat niet onder mijn producten.?
Sinds vandaag kan ik plots niet meer inloggen in de MyProximus app die op mijn smartphone geïnstalleerd is. Ik zie enkel een zwart scherm en een rood streepje in het midden wat voortdurend blijft ronddraaien. Heel vervelend.Ik heb de app zonet eens verwijderd en terug geïnstalleerd, telefoon aan en uit, maar het euvel blijft. Maakt geen verschil.Wél kan ik nog gewoon inloggen in MyProximus op de website.Zou een medewerker van Proximus hier morgen eens naar willen kijken? Zo vervelend dat ik niet in de app kan.Hartelijk dank bij voorbaat!
Sinds kort kan ik de digitale krant HLN niet meer lezen in de HLN-app. De plus-artikels kon ik nooit lezen op de website. Mijn gratis abonnement staat nochtans actief in My Proximus. Na contact met klantenservice van HLN heb ik de GID-code opgevraagd bij Proximus (zie mijn profiel) maar sindsdien geen reactie meer van HLN op vraag om probleem op te lossen. Wie kan mij verder helpen?
Op My Proximus vind ik makkelijk een link om de klantendienst via mail te bereiken. Je moet eerst wat vragen beantwoorden (je telefoonnummer, waar het over gaat etc.) en dan kom je op een scherm terecht waar ze je aanraden om te bellen of te chatten. Gelijk welke antwoorden ik geef, altijd blijkt na enige tijd dat je toch niet kan mailen.Heeft iemand een rechtstreekse URL naar een pagina waarvandaan je een mail kan sturen? Of een e-mailadres?En ook (rechtsreekse vraag aan een moderator): waarom misleidt Proximus mensen op die manier?
Beste Proximus,Ik heb mijn Easy switch ID nodig.Deze staat niet op mijn maandelijkse factuur,en op myproximus vind ik het volgende:Easy switch id's Voor klantennummer ******U hebt momenteel geen easy switch ID Ik begrijp dat ik daarvoor een privé-bericht moet sturen, maar hoe moet dat?
Ik heb 2fa aangezet , de QR code gescand met ‘Authenticator” en kreeg dus de eenmalige code. alles geïnstalleerd, maar als ik nu op my proximus probeer in te loggen, krijg ik geen code, maar de vraag om terug een QR code te scannen etc. als ik de volledige installatie opzet terug doorloop heeft hij dan ergens halverwege een error.Hoe krijg ik dit rechtgezet?
Ik heb al vier jaar cloud maar 13maand geleden upgrade ik van 10 naar 50gb en betaal via Paypal 0,99€ maandelijks ! Gisteeen viel me op ik allang geen backups melding van cloud krijg dus klik cloud aan en onmiddelijk melding dat mijn 10GB opgebruikt zijn ! De 50GB staat nergens ! Kijk betalingen na en ja hoor 28mei pas betaalt en zo elke maand daarvoor stipt betalingen dus daar zit geen probleem !! Vraag bij chat my Proximus geen antwoord , nooit iemand komen antwoorden dus ga zelf maar iPhone aan en uit zetten maar zelfde bij cloud gebleven dus dan cloud uitlog en kan niet meer inloggen terwijl ik mijn paswoord goed ken ! Dan maar cloud verwijderen en terug instaleren en sindsdien is gedaan want als cloud klik is al melding verbindingsproblemen en probeer opnieuw ! Ben zelfs de hele iPhone terug gaan instaleren maar cloud blijft met die melding verbindingsproblemen ... Betaal dus cloud opslag voor niets !! Proximus kan waarschijnlijk niets doen ?? Nog mensen problemen en hoe kr
Mijn Proximus producten vallen nu onder een nieuw klantennummer.Waar kan ik het klantennummer aanpassen in MyProximus?Als dit niet kan hoe kan ik mijn profiel op my proximus verwijderen?
Wanneer ik op opnemen druk, gebeurt er niets. Ook niet na stroom onderbreken, stekker uittrekken, programma’s wissen...