Vraag

Zowel gebruiker als beheerder

  • 10 June 2022
  • 7 reacties
  • 259 Bekeken

Reputatie 1

Beste,  

Sinds enkele dagen kan ik op de myproximus app enkel de gegevens over mijn gsm zien.  Het account op de app is blijkbaar ook enkel aan mijn gsm nummer gekoppeld en niet aan mijn klantennummer.   Vroeger kon ik al mijn gegevens op de app bekijken. Als ik op facturen druk, moet ik inloggen, maar als ik inlog, krijg ik steeds een foutmelding : “sorry, we kunnen je account op dit moment niet tonen”.   als ik op producten druk en product toevoegen doe, zegt de app dat ik gebruiker ben en beheerder moet worden.   Als ik op “word beheerder” druk krijg ik “loading your changes, do not close this page” en blijft hierop hangen.  Op myproximus op de website sta ik wel als beheerder geregistreerd, wat ook correct is.   Ik ben immers alleenstaand, dus kan er niemand anders beheerder in mijn plaats zijn.   Kunnen jullie dit eens nazien en ervoor zorgen dat ik op de app ook als beheerder geregistreerd sta ?   Alvast bedankt.  


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel Ik vind op jouw klantnummer en skynet e-mailadres slechts 1 MyProximus account terug en deze staat actief als beheerdersaccount. Op jouw gsm-nummer eindigend op ‘37’ bestaat er geen gebruikersaccount. Indien je nog steeds problemen ondervindt, kan je dit best melden via de shaker (door in de MyProximus app te schudden met het toestel). Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD Ok bedankt, ik zal even shaken met mijn gsm.   hopelijk komt het dan goed.   Is wel raar, want had daar vroeger geen probleem mee.  kan het zijn dat dit is omdat mijn pack verandert werd  ? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel In principe zou de aanpassing van het pack hier geen invloed op mogen hebben. De collega’s zullen je melding via de shaker behandelen en je hierover op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Ik kan nog steeds enkel mijn gsm gegevens zien op de my proximus app.   Heb app al verwijderd en terug geinstalleerd.    Ook nog niemand via de shaker gehoord.  Daarnet nog eens proberen inloggen en krijg een ‘oeps foutje bij ons niet bij jou’ melding.   deze ook al doorgegeven via de shaker.

 

Normaal zou je na een tijd een sms moeten krijgen als ze je probleem gemeld via de shaker hebben opgelost

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel Ik heb dit intern doorgestuurd naar het team dat de shaker-meldingen behandelt. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Raenafel Bugs 39581 + 38661 zijn hiervoor in behandeling. Groetjes, Antonella

Reageer