Beantwoord

Wijzigen abonnement


Momenteel heb ik:

Tuttimus Fiber en daar valt onder:

Mobilus S - Proximus Public Wi-Fi

TV

Internet Maxi Fiber

Phone line vast (gebruik ik niet)

My e-Press (geen belangstelling in HLN)

Cloud 10 GB (geen belangstelling)

Proximus mail (gebruik ik niet)

 

Ik zou gewoon willen overschakelen op Epic combo maar blijkbaar is overschakelen hier, in tegenstelling tot telent, een gans gedoe.

 

Bestellen kan ik niet want is een promotie. Ik hoef die promotie niet maar wel Epic combo. Is er een verschil met TV (wat is 1 TV content? 1 film?) wat ik nu heb?

Hoe doe ik dat zonder extra kosten en zonder dat er een onderbreking is of iets anders? Dank.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 18 May 2020, 14:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Ik heb Fiber, gebouw is van eind ‘17 en gecheckt met Proximus adres.

Reputatie 7
Badge +3

@JanXXX Ik heb de wijziging naar Epic Combo Full Experience ingegeven. Deze gaat in vanaf 01/06. Op deze manier blijft jouw factuur overzichtelijk. Je krijgt een bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

Ja het was inderdaad maar omdat  Bennyyennhi​ dit aangehaald had da ik ter bijkomende info de fibercheck link er bij geplaatst had :slight_smile:

ik denk dat je best voor alle zekerheid wacht op een officieel antwoord van iemand die van Proximus zelf is, als ze morgen hier terug langskomen op het forum.

@JanXXX verder ondertussen een beetje info:

Kan ik ook een Epic combo nemen met fiber?

Ja natuurlijk! Je ervaring zal zelfs nog beter zijn want je internetsnelheid ligt met fiber nog iets hoger, namelijk 120 mbps download en 20 mbps upload bij Epic combo ‘light TV experience’ en zelfs 350/30 bij Epic combo ‘full TV experience’. Ook het surfvolume is onbeperkt! Spijtig genoeg is fiber op dit moment nog niet voor iedereen beschikbaar. Onze systemen zullen het automatisch aanduiden in de webshop wanneer dit het geval is!

cfr: https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_s/make-it-epic/zwpe-s.html

Reputatie 7
Badge +3

@JanXXX Welke versie van het Epic Combo pack wens je? Meer info via:

https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html

Groetjes,
Antonella

De  Epic Combo Full Experience. Wat me hetzelfde lijkt voor TV & Internet in vergelijking met nu, en natuurlijk met hetzelfde gsm-nummer.

Zonder installatiekosten want het is gewoon overzetten.

Reputatie 2
Badge

@JanXXX verder ondertussen een beetje info:

Kan ik ook een Epic combo nemen met fiber?

Ja natuurlijk! Je ervaring zal zelfs nog beter zijn want je internetsnelheid ligt met fiber nog iets hoger, namelijk 120 mbps download en 20 mbps upload bij Epic combo ‘light TV experience’ en zelfs 350/30 bij Epic combo ‘full TV experience’. Ook het surfvolume is onbeperkt! Spijtig genoeg is fiber op dit moment nog niet voor iedereen beschikbaar. Onze systemen zullen het automatisch aanduiden in de webshop wanneer dit het geval is!

cfr: https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_s/make-it-epic/zwpe-s.html


op voorwaarde dat je wel echt een fiber kabel hebt . veel mensen pakken fiber terwijl ze geen hebben zoals telenet doet ze verkopen fiber aan mensen met oudere gebouwen die zelfs geen fiber kunnen hebben. bij Proximus kun je degelijk zien waar fiber is geplaatst best daar even checken

dat kan je inderdaad heel gemakkelijk eens checken > klik hier

dat kan je inderdaad heel gemakkelijk eens checken > klik hier

Daarnaast had ik al Tuttimus Fiber, dus Fiber. Checken was niet nodig.