Wedstrijden My Proximus
Kan niet deelnemen aan de wedstrijden.Ben wel ingelogd maar kan de vragen niet zien.Niet met Internet explorer en niet met Edge.
This topic has been closed for comments
is dit zowel via de myproximus-app alsook via de web versie http://myproximus.be
PS: morgen pas komt het Proximus team terug langs op het forum.
PS: morgen pas komt het Proximus team terug langs op het forum.
ik zou zeggen ik ga het eens proberen maar ik vind die wedstrijd niet meer terug op myproximus, die wedstrijd is al voorbij dan zeker.
met Edge en Internet explorer geprobeerd,zonder resultaat.
heb je de link nog naar deze pagina, dan kan ik eens proberen met verschillende browsers wat het bij mij geeft.
https://www.proximus.be/pickx/nl/1969931/win-een-gezinsticket-voor-het-studio-100-zomerfestival-op-31-augustus-in-domein-de-schorre-in-boom
https://www.proximus.be/pickx/nl/1969883/win-een-lunchbox-en-een-vriendenboek-van-je-favoriete-helden-dankzij-studio-100-tv
Oei, sorry ik heb het verkeerd geïnterpreteerd.
Ik heb het nog eens bekeken in Edge en ik kan de vragen inderdaad wel zien en op de antwoorden klikken om dan naar de volgend vraag te gaan enz....
Heb je de mogelijkheid om eens op een ander toestel te proberen om deze linken te volgen naar deze wedstrijden bv op een smartphone of tablet...
Of anders op je laptop ook nog eens proberen met de Firefox browser of die van google...
of je zou edge ook eens kunnen resetten
( zoeken met google met de zoekterm : >
Edge opnieuw instellen
)
Ik heb het nog eens bekeken in Edge en ik kan de vragen inderdaad wel zien en op de antwoorden klikken om dan naar de volgend vraag te gaan enz....
Heb je de mogelijkheid om eens op een ander toestel te proberen om deze linken te volgen naar deze wedstrijden bv op een smartphone of tablet...
Of anders op je laptop ook nog eens proberen met de Firefox browser of die van google...
of je zou edge ook eens kunnen resetten
( zoeken met google met de zoekterm : >
Edge opnieuw instellen
)
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.