Vraag

Webmail : mails verdwijnen steeds

  • 27 October 2018
  • 8 reacties
  • 1139 Bekeken

Sinds een paar weken verdwijnen of geregelde tijdstippen al mijn mails uit mijn inbox van webmail. Zelfs mails die niet gelezen zijn verdwijnen plots en zijn nergens nog terug te vinden . Er is geen 'vaste ' frequentie : soms binnen het uur , soms na 2dagen, soms na 2 weken . Wat is hier aan de hand ?
Alvast bedankt voor reactie

Veerle

This topic has been closed for comments

8 reacties

dan zal dat de reden niet zijn als ze je wachtwoord niet hebben kunnen ze dit niet, moest je onzeker zijn zou je nog altijd je wachtwoord van mailbox kunnen veranderen, maar mss ook de reactie van iemand van proximus zelf afwachten
PS: wachtwoord veranderen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/wachtwoord-van-uw-mailbox.html
Reputatie 7
Badge +4
Begin alvast met het wachtwoord van je mailbox te wijzigen, Veerle. Hoe, lees je hier. Heb je deze mailbox ergens ingesteld in een mailprogramma? Als je in dat mailprogramma POP-instellingen gebruikt, kan dit ook verklaren waarom je mails dan "verdwijnen" uit de webmail. Immers: het POP-protocol gaat er voor zorgen dat al je mails lokaal worden opgeslagen (en worden weggehaald van op de webserver).
Reputatie 7
Badge +4
Ok, hou ons zeker op de hoogte Veerle.
kunnen ander familieleden of kennissen je mailbox ook openen dan zou het kunnen dat ze die lezen binnen halen met pop (zonder markeren dat kopie op mailserver moet blijven staan) ipv imap instellingen
Die kunnen dat normaal niet lezen . Er is niets gewijzigd
Waar kan ik dat checken ?
Bedankt alvast. Niemand heeft mijn paswoord . Zeer vervelend in ieder geval
Ter bijkomende info: moest er hier geen reactie komen van de Prox medewerkers kun je altijd nog een Privébericht sturen (klik hier)
en eventueel de link naar je post hier meesturen :
>
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/webmail-mails-verdwijnen-steeds-45923/
Ik heb zoals gevraagd paswoord aangepast. Ik heb echter nergens in mailprogramma ergens POP-instellingen gebruikt. Het verdwijnen is plots begonnen. Ik wacht dus nu af of het nog zal gebeuren .