Beantwoord

wat doe ik verkeerd om facturen te bekijken op MyProximus?


Reputatie 1
Badge

wat doe ik verkeerd om fakturen te bekijken op MyProximus? Ik geraak erop maar kan niet de fakturen zien! Wat doe ik verkeerd?

*Foto verwijderd om de privacy te garanderen*

icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 June 2020, 09:10

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie toch al een begin van de factuur. Dus jij ook. Op de website van MyProximus kun je dan op enkele dingen klikken om de details te zien. Gaat dat niet, Ik héb ook al een paar keren problemen ondervonden met die toepassing. Een uurtje later gaat het dan soms.

Vertel toch beter niet te veel privézaken op het wereldwijde net.

@pheelievdd_01 als je op je laptop surft  naar 

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1

en links klikt op “aanrekening ” dan kun je die downloaden in .pdf formaat die je dan met je pdf reader moet kunnen lezen

Reputatie 1
Badge

Hoe moet ik het verwijderen?

Reputatie 1
Badge

Hoe kan ik dit verwijderen? @Cvanloon 

 

Dank bij voorbaat.

Reputatie 6
Badge +2

Geen paniek, het is maar uw naam en adres, gelukkig geen mailadres. Je kunt eens proberen of je uw bericht nog kunt bewerken. Klik op de 3 puntjes rechts onderaan het bericht en kies voor bewerken. Ik vrees dat het niet meer zal gaan. Als het niet gaat zeg je dat best op het forum, dan zal een proximusmedewerker zijn best doen. 

@pheelievdd_01 is het ondertussen gelukt om de pdf te openen en volledig te lezen.

Reputatie 7
Badge +4

@ Proximus

kunnen jullie de factuurgegevens van de auteur hierboven verwijderen (naam & adres)?

 

@pheelievdd_01 cfr. bericht @Martin 

= MyProximus - Mijn facturen - nummer kiezen & details bekijken - meer naar beneden gaan op de pagina - aanrekening X aanklikken (pdf) en/of details openen (csv-formaat) in Excel of LibreOffice Calc 

ik begrijp uw uitleg niet als ik die volg geraak ik er niet 

nummer kiezen wat bedoel je daarmee ?

Reputatie 7
Badge +4

Heb ik verwijderd :slight_smile:

@pheelievdd_01 als je op je laptop surft  naar 

https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1

en links klikt op “aanrekening ” dan kun je die downloaden in .pdf formaat die je dan met je pdf reader moet kunnen lezen

@M_016 deze methode werkt wel om gans de factuur te kunnen zien ik denk dat jij bedoelt om details te zien maar ik denk dat TS niet gans de factuur kon zien in pdf en dat dit zijn probleem was, anders heb ik het verkeerd begrepen.

Reputatie 7
Badge +4

Vermoedelijk bedoelen we beiden hetzelfde maar zit onze productstructuur iets anders in elkaar

De auteur moet in principe met onderstaande verder kunnen vermoed ik tenzij MyProximus het tijdelijk zou laten afweten

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-facturen-aanrekeningen-en-betalingen-raadplegen.html

 

ja maar als het zijn pdf was die hij maar gedeeltelijk kon lezen zal het probleem toch wel ergens anders zitten of gezeten hebben want ik denk dat het ondertussen ok was na mijn bericht.

Reputatie 7
Badge +3

@pheelievdd_01 Is het inmiddels gelukt? Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Thanks, ik zal eens kijken!

Reageer