Vraag

Wachtwoordbeheer werkt niet

  • 23 November 2021
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Na 5 dagen problemen met het versturen van e-mail:

+ Mail verzenden vanuit Outlook op laptop lukt niet. Authentificatie op relay.proximus.be lukt niet. 

+ Mail op smartphone blijft werken, maar niet meer, wanneer ik het geresette wachtwoord gebruik.

+ Inloggen op MyProximus met het geresette wachtwoord lukt wel via GoogleChrome, maar niet in de Android-app.

+ Het gebruik van een alias werkt niet meer: noch in mail onder android, noch in MyProximus. 

De technici lukten er blijkbaar in om het beheerdersaccount éven normaal te laten werken, maar na 15' keerden de problemen terug.

Ik vrees dat hoe langer wachtwoordresets worden uitgevoerd, hoe langer de weg naar 'n oplossing wordt


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@lozana Ik zie dat je paswoord de laatste dagen heel vaak gereset is. Bent u zeker dat u overal het juiste paswoord gebruikt en er geen verwarring is na al die resets ? Als 1 reset niet helpt, heeft het inderdaad geen zin te blijven resetten. 

Krijgt u foutmeldingen ? Wat zijn juist de problemen met de alias ? 

Het paswoord van My Proximus hangt niet samen met het paswoord van je mail. 

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer