Hallo
Ik zit midden in een triestig drama met problemen van omzetting abonnement en daardoor heb ik volgens vraag van de klantendienst een nieuwe MyProximus account moeten maken. Ze melde me het oude verwijderd ging worden en dat het ging doorlopen (enkele dagen geleden). Er is nog niets verwijdert en Proximus Shop medewerken melde me dat ik best hier terecht kan mits de klantendienst niet in staat is enige nuttige hulp te bieden (zoals gebleken is meerdere keren al door gewoonweg in te haken of “mijn internet viel weg”, nee het is geen grap)
Situatie en gewenst eindresultaat is:
(### verwijderd voor privacy reden)
Het account onder (### verwijderd voor privacy reden) is ook op een of andere magische manier niet in orde volgens de medewerkers van de klantendienst, ik ben er namelijk geen admin en kan dus zelf het account niet verwijderen maar tegelijk is er niemand anders admin. Het heeft ook geen klantennummer. “Ergens iets misgelopen” is de meest recente info die ik hierover gekregen heb.
Kan iemand van Proximus hier naar kijken? Bedankt.