Skip to main content

Beste, ik ben van nummer veranderd maar ik kan met mijn nieuwe nummer nog geen account aanmaken omdat mijn e-mailadres nog wordt gebruikt op mijn vorige account van mijn vorige nummer. Kan mijn vorig account worden verwijderd zodat ik mijn huidige nummer met mijn e-mail kan linken?

@SigalJacobs  Ik heb jouw klantnummer ontkoppeld van jouw MyProximus account. Als je nu inlogt, dan kom je op een leeg account. Deze kan je dan koppelen aan het nieuwe klantnummer aan de hand van activatiecode en factuurdatum. Groetjes, Antonella


probeer je deze procedure te volgen:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).


Beste,

Ik zie geen optie om op “klantenrekening” te klikken op mijn account.


Reageer