Vraag

verkeerde gegevens

  • 26 February 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Beste, 

9 november probeerden wij naar proximus over te schakelen. Na veel miserie is dit uiteindelijk gelukt op 31 januari. Maar er zijn nog veel dingen niet in orde die echt op de zenuwen beginnen te werken. Ik heb er al heel veel voor gebeld en niemand kan helpen? Of men gooit u van de lijn als ze het niet weten!

  1. onze abonnementen gsm staan helemaal nier in orde op my proximus! Mijn dochter heeft een flex M en krijgt maar 5 GB ipv 20 GB waardoor ze over haar limiet gaat. Mijn zoon heeft ook flex M en krijgt dan weer 12 GB ipv 20 GB. Men man heeft flex S die krijgt ook 12 ipv 5 GB en ik heb een flex s en sta dan ook met 20 GB… van een soepje gesproken want er is geen enkel abonnement dat klopt!
  2. ik heb een studio100go pass… krijg je 1 maand gratis. We kunnen wel de films zien op tv, maar als men zoon op de app wil via ipad of via website komt er steeds vermelding dat we een verkeerd abonnement hebben! 
     
  3. Al elke dag ligt proximus gedurende een lange tijd uit zodat we geen tv, internet hebben. We hebben hier ook geen voldoende 4g om dit te kunnen gebruiken! Is dit normaal?

kan er aub 1 iemand dit allemaal rechttrekken want de overstap naar proximus zijn enkel al een hele hoop frustraties geweest! Ik denk dat het na 4 maand wel eens mag opgelost geraken he?

 

met vriendelijke groeten

Nora

 


4 reacties

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Is gebeurd!

Net weer hetzelfde liedje… internet valt weg… terugkijktv op slaapkamer is niet mogelijk, dan begint hij te flippen en zegt dat we geen internetverbinding hebben. De box moet dagelijks een paar keer herstart worden. Kan niet de bedoeling zijn denk ik?

Kan er mij hier aub iemand mee helpen?

 

Reageer