Vraag

verhuis

  • 8 April 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Hey, op 16/02 hebben wij een verhuis aangevraagd bij Proximus, en deze zou doorgaan op 06/04 Proximus kennende hebben we enkele keren contact gehad of alles in orde is,

De technieker zou langs komen tussen 10u-14u30 maar hebben hier tot vandaag nog niemand gezien.

In deze tijden is het niet zo goed om zonder internet te zitten, maar daar trekt Proximus zich niet van aan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tommorowland

jullie zijn ondertussen wel verder geholpen ?

Is er nog een toestel dat technieker niet heeft meegenomen maar dat je zelf via bpost moet terugsturen ?

Excuses

groeten

Tina

FYI:Als je over een KVD/ROP aangesloten bent moet er wel ter plaatse een brug gelegd worden .

Kunnen jullie niet gewoon de lijn openzetten op mijn nieuw adres, er komt een Proximus lijn binnen en we hebben een modem en decoder, kunnen gerust zelf alles installeren

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tommorowland een escalatieprocedure is lopende, ticket IM11279266 is in behandeling. De dossierbeheerder zal jullie uiteraard verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Reageer