Vraag

verhuis

  • 8 April 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Hey, op 16/02 hebben wij een verhuis aangevraagd bij Proximus, en deze zou doorgaan op 06/04 Proximus kennende hebben we enkele keren contact gehad of alles in orde is,

De technieker zou langs komen tussen 10u-14u30 maar hebben hier tot vandaag nog niemand gezien.

In deze tijden is het niet zo goed om zonder internet te zitten, maar daar trekt Proximus zich niet van aan


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @tommorowland een escalatieprocedure is lopende, ticket IM11279266 is in behandeling. De dossierbeheerder zal jullie uiteraard verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Kunnen jullie niet gewoon de lijn openzetten op mijn nieuw adres, er komt een Proximus lijn binnen en we hebben een modem en decoder, kunnen gerust zelf alles installeren

FYI:Als je over een KVD/ROP aangesloten bent moet er wel ter plaatse een brug gelegd worden .

Reputatie 7
Badge +3

@tommorowland

jullie zijn ondertussen wel verder geholpen ?

Is er nog een toestel dat technieker niet heeft meegenomen maar dat je zelf via bpost moet terugsturen ?

Excuses

groeten

Tina

Reageer