Beantwoord

Verbruik telefonie in MyProximus

  • 25 September 2019
  • 9 reacties
  • 328 Bekeken

Badge +1
Beste,

al maanden kan ik de details van mijn verbruik van telefonie (zowel vaste als mobiele) niet meer raadplegen. Als ik naar verbruik ga en dan op "meer details" druk, krijg ik het scherm in bijlage.
Ik heb altijd gedacht dat dit wel eens opgelost zou worden temeer dat ik kennelijk niet de enige was, maar tot op heden geen verbetering.

Groeten,
Caroline

icon

Beste antwoord door Joel M 27 September 2019, 11:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Caroline,
Heb je dit al eens geprobeerd via een andere browser? Heb je cookies en surfgeschiedenis al eens verwijderd? Bedankt voor de info.
Groetjes,
Antonella
Badge +1
Dag Antonella,

via internet explorer gaat het kennelijk wel, maar het is niet de bedoeling dat ik altijd voor Proximus van browser zal veranderen!
Cookies en surfgeschiedenis heb ik inderdaad al eens verwijderd.

Groeten,
Caroline
Heb je je huidige browser al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Probleem zit waarschijnlijk in de configuratie hiervan, en een volledige reset zal dit oplossen.
of probeer eens met je browser incognito
> Ctrl+Shift+N
Badge +1
Dag WenzelR,

dit werkt ook niet.

Groeten,
Caroline
Reputatie 7
Badge +3
@carooke ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst van MyProxmus onder dossier 43183576.Zij gaan nakijken als het mogelijk is om niet steeds van browser te moeten veranderen.Zij zullen ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Badge +1
Dag Joël,

bedankt voor de info en de tussenkomst. Hopelijk komt er verbetering.

Groeten,
Caroline
Reputatie 7
Badge +3
@carooke De dossierbeheerder heeft na onderzoek geen problemen gevonden met jouw account. Het ligt dus aan de configuratie van je browser/pc. Dit zal je zelf verder moeten (laten) nakijken. Groetjes, Antonella
Badge +1
Dag Antonella,

bedankt voor de inlichting. Toch wel raar dat dit vroeger dan niet zo was en ik niks aan de browser noch pc veranderd heb. Het is trouwens kennelijk niet bij mij alleen als ik het forum doorloop. Jullie programma is gewoonweg niet browserproof...
Ik heb het aan verschillende informatici gevraagd en die zeggen allemaal dat mijn browser/pc daar niks mee te maken heeft. Maar ja, we zullen het maar daarbij laten he.

Alvast bedankt voor de moeite.

Reageer